پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1400 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 116706

هشدار حوزه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان/ جریمه جابه‌جایی اتباع بیگانه فاقد مجوز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروی رانندگانی که اقدام به جابه‌جایی اتباع بیگانه فاقد مجوز کنند توقیف می‌شود

به گزارش  صدای جنوب  از یاسوج، سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در خصوص جابجایی اتباع بیگانه فاقد مجوز ورود به کشور به رانندگان و هم استانی هایی که در خطوط مسافربری درون و برون استانی اقدام به جابجابی مسافر می‌کنند هشدار داد.

معاون قضایی دادگستری استان در این زمینه اظهار داشت: از آنجایی که مطابق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی هر خودرویی که در خصوص قاچاق انسان و اتباع بیگانه بدون مجوز مبادرت به جابجایی نماید بار اول حداقل ۶ ماه و برای بار دوم  ۱۲ ماه (بدون نیاز به دستور قضایی) توسط ناجا توقیف خواهد شد.

این مقام قضایی ضمن دعوت عموم به این توصیه، در ادامه تأکید: موکداً در راستای پیشگیری از وقوع جرم قاچاق انسان در محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان خطوط مسافر بری شخصی یا عمومی و سایر افراد که گاهی مسافر حمل می کنند، متذکر می گردد که از جابجایی اتباع بیگانه به هر نحو ممکن امتناع نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت مشاهده، خودرو طبق قانون توقیف خواهد شد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان افزود: آزادی خودرو متخلف تا کمتر از ۶ ماه امکان پذیر نخواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت