پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1400 ساعت 13:12:: شناسه خبر: 116744

خدمات ایرانسل در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد/ دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل از راه اندازی یک سایت دیگر بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبرداد

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل از راه اندازی یک سایت دیگر بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبرداد. به گزارش صدای جنوب،دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛در راستای تجهیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت و اتصال آن […]

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل از راه اندازی یک سایت دیگر بخش سرفاریاب شهرستان چرام خبرداد.
به گزارش صدای جنوب،دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت؛در راستای تجهیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت و اتصال آن ها به شبکۀ ملی اطلاعات در ذیل قانون برنامه ششم توسعه و از محل بودجۀ USO وزارت ارتباطات، روستا های «برافتاب کچلا و دهنو تل گپ» از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت پرسرعت همراه مجهز شدند.
وی افزود؛این سایت دو روستا را به ترتیب ۳۴ و ۱۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ نفر و همچنین بخش قابل توجهی از محور باغچه سادات -سرفاریاب را تحت پوشش اینترنت(۳G و ۴G) ایرانسل قرار می دهد.
عباسی آرند در ادامه افزود؛اهمیت راه‌اندازی این سایت از آن جهت است که تا پیش از راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل، هیچ‌گونه دسترسی به اینترنت ثابت و سیار در این روستا وجود نداشته و با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، با راه‌اندازی این سایت، بهره‌مندی از خدمات بر بستر اینترنت از جمله آموزش آنلاین، وعرضه محصولات، برای اهالی این روستا فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت ایرانسل کشور عنوان کرد؛شرکت ایرانسل در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور خدمات زیادی انجام داده است که استان کهگیلویه و بویراحمد از این خدمات مستثنی نبوده و تا کنون خدمات خوبی در حوزه ایرانسل در نقاط مختلف انجام شده است.
دکتر عباسی آرند در پایان از پیگیری های مجدانه حجت الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان استانی و شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت