پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 117672

همه مدارس کهگیلویه وبویراحمد از فردا حضوری می‌شوند

مدیر کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: ۲۷۰۰ آموزشگاه در ۱۴ فروردین پذیرای دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی است.

به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل آموزش وپرورش این استان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و تاکید ریاست محترم جمهوری مبنی بر بازگشایی حضوری مدارس بخشنامه‌ای توسط وزیر محترم آموزش وپرورش به استان‌ها ابلاغ شد که در این بخشنامه بر حضور دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی بدون هیچ استثنایی تاکید شده است.
عزت خواه با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد فرهنگیان و دانش آموزان واکسیناسیون دوز اول ودوم را دریافت کرده اند گفت: آموزش حضوری امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده که از همه ظرفیت‌های استان برای حضور بانشاط دانش آموزان در مدارس استفاده شده است.
عزت خواه افزود: ۱۴۲ هزار نفر دانش آموز در ۲۷۰۰ آموزشگاه و ۹ هزار کلاس درس در ۱۴ فروردین ماه آموزش حضوری آنان از سر گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه در دوران کرونا آموزش دانش آموزان بالاخص دانش آموزان مقطع ابتدایی آسیب جدی دیده اند اضافه کرد: از استاندار محترم، فرمانداران، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، دستگاه‌ها و نهاد‌های اداری و همه اصناف و مشاغل انتظار داریم آموزش وپرورش را در این امر مهم یاری کنند تا شاهد پویایی، نشاط وبالندگی در مدارس باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از نظارت کامل بر امر بازگشایی حضوری مدارس خبر داد وگفت: ۱۲۰ راهبر آموزشی و ۱۳۰ سرگروه آموزشی در کنار مدیران، عوامل اجرایی و معلمان فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان را مجدانه پیگیری می‌کنند.
وی تاکید کرد: با مصوبه ستاد ملی کرونا دیگر هیچ استثنا و بهانه‌ای وجود ندارد و آموزش حضوری دانش آموزان همانند شرایط قبل از کرونا در مدارس با جدیت دنبال می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت