پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1401 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 117965

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با امام جمعه سوق

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با امام جمعه شهر سوق دیدار و گفتگو کرد.

صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با امام جمعه شهر سوق دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با حضور در محل دفتر امام جمعه شهر سوق با حجت الاسلام مهدی کیانی اصل دیدار و گفتگو کرد.
دکتر تقوی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه نماز جمعه و اجتماع های هفتگی نمازگزاران جمعه و نقش محوری ائمه جمعه در تبیین مسائل و مشکلات جامعه و تلاش در جهت حل این مشکلات اظهار داشت: این مدیریت با حساسیت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان به ویژه مسائل مرتبط با مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر سوق را رصد کرده و در این راستا اهتمام ویژه ای برای برطرف نمودن مشکلات مردم این بخش در ستاد شبکه بداشت ودرمان شهرستان وجود دارد.
تقوی ادامه داد: تلاش در جهت اتمام پروژه ساختمان جدید پایگاه سلامت شهری سوق، رفع مشکلات داروخانه شهر، توسعه تجهیزاتی مرکز و پیگیری مسائل مرتبط با درمان مردم از جمله مهمترین برنامه های در دست اقدام این شبکه در بخش سوق می باشد.
در ادامه حجت الاسلام کیانی اصل ضمن قدردانی از دکتر تقوی و مدافعان سلامت در هر دو حوزه بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا، ضمن ارائه رهنمودهای لازم برای وی و مجموعه همکارانشان در جهت ارائه خدمات به مردم و ارتقاء بیش از پیش شاخص های سلامت شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت