پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1401 ساعت 17:01:: شناسه خبر: 118463

شایعه تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد کذب محض است

شایعه تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اساس کذب است و احمدزاده استاندار انقلابی استان با عملکردی قابل دفاع باقدرت به کار خود ادامه می دهد.

صدای جنوب:

شایعه تغییر استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اساس کذب است و احمدزاده استاندار انقلابی استان با عملکردی قابل دفاع باقدرت به کار خود ادامه می دهد.

برپایه گزارش صدای جنوب،استاندار استان از موفق ترین و پرتلاش ترین استاندار وزارت کشور است و مورد حمایت کامل هیات دولت نیز می باشد.

دعوت ازایشان در دیدار رمضانی با مقام معظم رهبری،رایزنی بامسئولان ارشد کشوری،،سیل اعتبارات و اختصاص طرح ها وپروژه ها به استان موید کارنامه درخشان این فرزند بومی استان است.

بازدید از مناطق محروم و درددل با مردم محبوبیت احمدزاده رادوچندان کرده است.

در همین زمینه سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران ، تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد را شایعه و کذب دانست و گفت: این مطلب اساساً کذب و دروغ است.
وی افزود: تا کنون هیچ بازرسی یا گروه ارزیابی برای بررسی عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر نکرده است.

صدای جنوب از همه فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انتظار دارد در جهت توسعه استان با همدلی ببشتر مردم و مسئولان و موفقیت دولتمردان گام برداریم و  نباید با سخنان کذب در میان مردم نگرانی مضاعف ایجاد کنیم و اظهارات ما باید با واقعیت منطبق باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت