پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1401 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 118571

دیدارفرمانده نیروی انتظامی با امام جمعه چرام به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام به همراه جمعی از همکاران خود به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعه این شهر دیدار کردند.   به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام ضمن عرض خیر مقدم به نیروهای انتظامی و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ماه پر فضیلت […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام به همراه جمعی از همکاران خود به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

 

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام ضمن عرض خیر مقدم به نیروهای انتظامی و تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ماه پر فضیلت رمضان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می کنند و امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان چرام مثال زدنی است و ما قدردان زحمات شما هستیم.

 

امام جمعه چرام گفت: امنیت حاکم بر جامعه ثمره خون شهدا، تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه ‎ها است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اکنون برقراری و حفظ امنیت مرزها، امنیت داخلی، مقابله با جرائم مشهود و رسیدگی به بسیاری از امور اجرایی دستگاه قضایی را عهده‎ دار است.

 

وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‎های اجرایی و ارگان‎ها با نیروهای انتظامی تاکید کرد و افزود: با وجودی که نیروی انتظامی مسؤول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است اما این مهم در گرو همکاری همه نهادها و ارگان‎ها با این نیرو است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت