پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1401 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 118800

شهرستان چرام مجموعه ای از زیبایی و فرهنگ است/گذشتن از حق طبیعی خود یک امر قابل تحسین است

هاشمی مهر با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: که دو مصوبه بسیار خوبی در این شورای تصویب شد یکی عدم استفاده از سلاح در مراسمات و دیگری ساماندهی فضای آرامستان ها بود.   به گزارش صدای جنوب،سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی و […]

هاشمی مهر با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: که دو مصوبه بسیار خوبی در این شورای تصویب شد یکی عدم استفاده از سلاح در مراسمات و دیگری ساماندهی فضای آرامستان ها بود.

 

به گزارش صدای جنوب،سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی و آشتی کنان وحدت آفرین و پیمان برادری طایفه مشایخ در چرام با ابلاغ سلام استاندار و تشکر از خانواده همتی بیان داشت: این امر که انسان از حق طبیعی خود بگذرد کاری عظیم و قابل تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ بار در قرآن به صلح و سازش اشاره شده که نشان از اهمیت این امر نزد خداوند کریم است .
هاشمی مهر تصریح کرد: شهرستان چرام مجموعه ای از زیبایی و فرهنگ است و برگزاری این مراسم نشان دهنده هنر مردم این شهرستان می باشد.

وی گفت: از همه مردم استان انتظار داریم از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی استفاده کنند تا این چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

هاشمی مهر با اشاره به مصوبات شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: که دو مصوبه بسیار خوبی در این شورای تصویب شد یکی عدم استفاده از سلاح در مراسمات و دیگری ساماندهی فضای آرامستان ها بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه عزیزانی که در پایی این مراسم تلاش کردند قدردانی کرد.
برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت