پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اردیبهشت 1401 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 119944

استاندار بر بالین مصدومان تصادف پلیس راه یاسوج- شیراز/دستور ویژه احمدزاده به کادر درمان+تصویر و فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بالین مصدومان تصادف هولناک جاده یاسوج شیراز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج حاضر شد.

به گزارش  صدای جنوب از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پس از تصادف جنب پلیس راه یاسوج- شیراز با حضور در بیمارستان دکتر جلیل یاسوج بر بالین برخی از مصدومان این حادثه حضور یافت.

استاندار را که در این سرکشی از مصدومان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون عمرانی استاندار و فرماندار و سایر مسئولان درمانی همراهی می‌کردند در جریان رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه قرار گرفت.

احمدزاده خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی از وی خواست تا از همه ظرفیت‌های درمانی برای رسیدگی به وضعیت مصدومان سانحه استفاده شود.

وی گفت: بسیاری از مصدومان این سانحه مهمانان استان ما از استان‌های اصفهان و فارس بودند که لازم است تمهیدات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان در نظر گرفته شود.

  جزئیات سانحه

سرهنگ بهنام ویسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار  صدای جنوبدر یاسوج به حادثه رانندگی امروز در پلیس راه یاسوج شیراز اشاره کرد و گفت: یک کامیون که سیستم ترمز آن عمل نکرده از پیچ تنگ کناره قبل از پلیس راه یاسوج کنترل خود را از دست می‌دهد و عاقبت در محل پلیس راه با چند خودرو برخورد می‌کند.

وی گفت: راننده این کامیون که بار گوجه فرنگی داشته سعی کرده که خودرو را کنترل کند اما در نزدیکی پلیس راه یاسوج- شیراز با چند خودرو برخورد می‌کند و همین موجب می‌شود که چندین نفر مصدوم شوند و خود کامیون نیز واژگون می‌شود.

ای مسئول افزود: طبق آن چه که همکاران ما خبر داده‌اند تاکنون کسی از این مصدومین فوت نکرده‌اند.

خبرهای تکمیلی معتاقبا اعلام می‌شود.

منبع فارس

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت