پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1401 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 120152

بهانه های واهی و توطئه چینی برای تخریب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

طیف یاد شده خود برای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواب هایی دیده بودند و هرگز تصور نمی کردند یک نخبه بر اساس شایستگی بعنوان سرپرست و مدیر این دانشگاه از وزیر بهداشت حکم می گیرد.

صدای جنوب:

حسین رسول زاده ؛از چند ماه قبل از انتصاب دکتر محمد غلام نژاد بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جبهه ای در مرکز استان با نگاه قومیتی و بی توجه به شایسته سالاری بدنبال تخریب این نخبه هم استانی بوده اند و با زدن برچسب های مختلف هر از چند گاهی برای ترور شخصیت وی کوتاهی نکرده اند و پس از انتصاب وی این تخریب ها همچنان ادامه یافته و این عده بدنبال برهم زدن تمرکز وی جهت پیگیری روند توسعه بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هستند .

 

طیف یاد شده خود برای مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواب هایی دیده بودند و هرگز تصور نمی کردند یک نخبه بر اساس شایستگی بعنوان سرپرست و مدیر این دانشگاه از وزیر بهداشت حکم می گیرد.

 

حال که اتفاق باب میل این عده رخ نداد و فرد مورد نظرشان بر صندلی دانشگاه علوم پزشکی استان تکیه نداد و در این مدت کوتاه غلام نژاد توانسته عملکرد قابل قبولی در جایگاه سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی از خود به نمایش بگذارد که باعث تحسین اکثریت مردم ،مقامات ارشد استانی و حتی کشوری شده ، این جمع قلیل معلوم الحال از هر حرکت و کلامی بدنبال سواستفاده و بهره برداری به سود خود و بر علیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هستند تا عنان کار را در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی از دست وی خارج ساخته و شاید بتوانند با ترور شخصیت وی به هدف خود برسند.

 

آخرین حربه این عده فایل صوتی است که در فضای مجازی منتسب به دکتر غلام نژاد منتشر شده و مشخص نیست مربوط به چه زمانی است و قبل و بعد از آن چه کلماتی گفته شده و چه بسا در این فایل دستکاری هایی هم صورت گرفته باشد .

 

در این فایل صوتی اگر هم منتسب به دکتر غلام باشد وی از یک اصطلاح رایج محلی و لری برای شخص دیگری بکار می برد که دال بر ناتوانی کاری فرد یاد شده می باشد و هیچ توهینی در بیان صورت نگرفته است.

 

جالب اینجاست این عده با پیراهن عثمان کردن این فایل کوتاه صوتی و الفاظ معمول بکار برده در آن و سپس ترغیب و سواستفاده از احساسات قومیتی و راه اندازی یک تجمع چند نفری بدنبال اهداف شوم خود هستند.

 

بی شک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مثل چند ماه گذشته با تمرکز کامل و استفاده از دانش مدیریتی خود در جهت توسعه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد گام خواهد برداشت و با عملکرد مطلوب خود پاسخ این توطئه های طراحی شده از قبل را خواهد داد و تحت تاثیر این حاشیه ها قرار نخواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت