پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1395 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 12044

فرماندارکهگیلویه:

در کنار انتقاد از دولت ،خدمات هم تشریح شود/هیاتی از بنیاد برکت به چاروسا و دیشموک سفر می کند

عملکرد دولت برای فعالیت و کارایی بیشتر همواره باید نقد شود و همگان بدانند که دولت تدبیروامید از نقد گریزان نیست اما نقد باید منصفانه وبدون غرض باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارکهگیلویه چهارشنبه شب در شورای اداری این شهرستان گفت: برنامه های دهه فجر امسال باشکوه تر از قبل و با همکاری تمامی ادارت ونهادها برگزار می شود.
به گزارش صدای جنوب،علی پوزش دهه فجر را دهه وحدت و پیروزی تاریخی ملت ایران بر دشمنان دانست.
وی به عملکرد دولت تدبیر و امید در کهگیلویه پرداخت و افزود:در تمامی حوزه ها أین دولت در حال خدمت رسانی و انجام وظیفه با همه توان می باشد.

این مسئول ادامه داد:عملکرد دولت برای فعالیت و کارایی بیشتر همواره باید نقد شود و همگان بدانند که دولت تدبیروامید از نقد گریزان نیست اما نقد باید منصفانه وبدون غرض باشد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به انتقاد صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی از وضعیت رسیدگی به مشکلات بخش‌های چاروساودیشموک و حمله های گاه وبیگاه وی به دولت تدبیروامید وبی نصیب نگذاشتن مدیران در تریبون های مختلف تصریح کرد: از تریبون نماز جمعه هر هفته انتقاد می‌کنید ولی نیازست که در کنارش خدمات دولت را هم برای مردم تشریح وانها را امیدوار نمایید.

پوزش افزود: انتظارست مشکلات را سیاه‌نمایی نکنید و ما هم نه دنبال بزرگنمایی خدمات هستیم و نه پذیرفتنی است که خدمات چشمگیر دولت علیرغم همه فشارها و کمبودهای مالی نادیده گرفته شود.

فرماندارکهگیلویه ادامه داد: یکی از خواسته‌های مهم مردم دیشموک و چاروسا گازرسانی است، کاری که در بهترین شرایط در گذشته می‌توانستند انجام دهند اما نشد، دولت تدبیر این پروژه را با شهامت آغاز کرده و در حال کار است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به پیگیری استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس برای گازرسانی به این دو بخش گفت: قرار است همه پروژه بصورت کامل مناقصه گذاشته و عملیات اجرایی آن تسریع شود.
وی بااشاره به بهره برداری جاده پاتاوه دهدشت تاپایان سال مالی۹۶افزود:۲۰۰میلیاردتومان به أین جاده ملی اختصاص داد شده و کار اتصال و بهسازی کامل محور دیشموک قلعه رئیسی به جاده پاتاوه دهدشت نیز تسریع خواهد شد.

رئیس شورای اداری کهگیلویه به دیگر انتقاد حجت الاسلام صلواتی نیز اشاره کرد وگفت: آغاز بکار مصلی های نماز جمعه دیشموک و چاروسا در سال ۹۲ بوده و برای هر کدام از این پروژه ها ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

پوزش گفت: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون به همت بنیاد برکت برای رفع مشکل آب شرب دیشموک اختصاص یافته است و بنابه اینکه شورای شهر دیشموک برای رفع موقت مشکل آب همکاری نداشت این کار در بلند مدت و با اعتبار در نظر گرفته شده بنیاد برکت انجام خواهد شد.

پوزش تصریح کرد: کسانی که تریبون به دست دارند ضمن انتقاد منصفانه خدمات دولت و نظام را به مردم منعکس کنند تا وحدت و همدلی مسئولان و مردم و علاقمندی آنها نسبت به نظام و دولت بیشتر شود.
فرماندارکهگیلویه از سفر هیئتی از بنیاد برکت به دو بخش چاروسا و دیشموک در هفته آینده خبرداد وگفت:با سرمایه گذاری این بنیاد در توسعه و پیشرفت این مناطق تحولی عظیم انجام می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت