پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1395 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 12053

امام جمعه دهدشت؛

مسؤولان موظفند خدمات نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنند/ما همیشه خواهان موفقیت دولت تدبیر و امید هستیم

مسؤولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند خدمات انقلاب هم دیده شود،نقد به شکلی باشد که سیاه‌نمایی نشود و اصل نظام ضربه نبیند

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت اظهارداشت: نظام اسلامی تاریخ بی سابقه‌ای دارد ، فرهنگ دینی در آن واجب است و در ساختار های حکومت اسلامی ولایت فقیه در راس آن می باشد.

به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام حسینی که چهارشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه سخن می گفت با بیان اینکه دشمن تلاش دارد خدمات نظام را از ذهن مردم حذف کند تأکید کرد: مسؤولان موظفند خدمات نظام اسلامی را برای مردم بازگو کنند و بگویند در گذشته چه وضعی داشتیم اکنون به کجا رسیدیم.

حسینی افزود: دشمن برای شکاف انداختن بین مردم و حاکمیت توطئه می‌کند برنامه دشمن در طول انقلاب وجود داشته و هم چنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دهه فجر نقطه وحدت بین جریان‌های سیاسی و ملت است گفت:برنامه‌های بزرگداشت این دهه هر چه باشکوهتر برگزار شود.

حسینی به نقدهای برجام در محافل اشاره و تصریح کرد: اگر نقدی می شود نقد مذاکره کننده نیست، مذاکره کننده ما با نیت خیرخواهانه کار کرد اما دشمن عهدشکن است و قابل اعتماد نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: طی سال‌های گوناگون قبل و پس از انقلاب جز خیانت و ظلم چیزی از دشمن ندیدم دست جنایت دشمن همه جا مشخص است.

حسینی با بیان اینکه باید به مردم بگوییم بر ما چه گذشت گفت: انقلاب نعمت بزرگی است و با رنج‌های بیشمار به دست آمده است.

وی افزود: اگر جایی اشکالی وجود دارد با تدبیر بیان شود،سیاه‌نمایی نشود چون اگر دولت ضعف دارد نظام آسیب می بیند ما همیشه خواهان موفقیت دولت هستیم.

حسینی تصریح کرد: در عین اینکه مسؤولان باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند خدمات انقلاب هم دیده شود،نقد به شکلی باشد که سیاه‌نمایی نشود و اصل نظام ضربه نبیند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت