پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1401 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 120708

زنگ انتخابات در بویراحمد ، دنا و مارگون نواخته شد/ خبری از هدایتخواه نیست

زنگ انتخابات مجلس در بویراحمد ، دنا و مارگون نواخته شد.

صدای جنوب:

مصطفی شجاعیان عضو شاخص جریان انقلاب بویراحمد ، دنا و مارگون در نشستی با رسانه ها از معرفی کاندیدای این جریان برای انتخابات مجلس در دور بعدی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خبر داد..

شجاعیان ادامه داد : هر چه از عمر انقلاب بگذرد دشمن با ترفندهای مختلف سعی در مایوس کردن مردم دارد که یکی از آنها بحث انتخابات است و معمولا جریان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در صفحه های سیاسی حضور داشته است و مردم هم در استان استقبال خوبی داشتند .

شجاعیان گفت : یکی از مباحث مهم تعیین تکلیف جریان انقلاب در معرفی گزینه انتخابات بویراحمد است در سال ،۹۸ کاندید معرفی کرد وکه وی بعد از انتخابات هم در بین حضور داشته است .

وی افزود؛ جریان انقلاب با احترام به همه نیروهای انقلابی و با توجه همه جوانب و ضرورت انسجام و اتحاد جامعه افشار و طوایف و پرهیز از مسایل حاشیه و استفاده از تجارب گذشته به این نتیجه رسیدیم که از آقای نادر منتطریان حمایت کنیم .

وی افزود: برای مردم و آقای منتطریان آرزوی توفیق داریم و امید داریم در سایه الطاف خداوند در دور آتی با یک اقبال عمومی مواجه شوند و انشالله حضور ایشان مایع خبر و برکت باشد .

وی گفت :آقای هدایت خواه تحت هیچ شرایطی در حوزه بویراحمد دنا و مارگون کاندید نخواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت