پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 خرداد 1401 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 121375

صعوداعضای باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور چرام به قله کرکس اصفهان+تصاویروفیلم

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی باشگاه شهیدکاظم پوراز چرام ؛در پی صعودهای متفاوت باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور شهرستان چرام ؛این بار کوهنوردان زن و مرد چرامی عضو باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور چرام روز ۱۲خزدادماه ۱۴۰۱قله ۳۸۹۵متری قله کرکس اصفهان از قلل مرکزی ایران در شهرستان نطنز را فتح کردند. […]

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی باشگاه شهیدکاظم پوراز چرام ؛در پی صعودهای متفاوت باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور شهرستان چرام ؛این بار کوهنوردان زن و مرد چرامی عضو باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور چرام روز ۱۲خزدادماه ۱۴۰۱قله ۳۸۹۵متری قله کرکس اصفهان از قلل مرکزی ایران در شهرستان نطنز را فتح کردند.

مهندس فرج الله کاظم پور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان چرام و موسس باشگاه کوهنوردی شهید کاظم پور در خصوص این صعود موفقیت آمیز گفت:صعود به قله کرکس در تقویم باشگاه بوده و خوشبختانه همنوردان زن و مرد و باشگاه با برنامه ریزی صعود خوبی داشتند و قله کرکس اصفهان را فتح کردند.

کاظم پور با اشاره به حضور بانوان ورزشکار در این صعود گفت :با توجه به تمرینات و صعودهایی که از قبل انجام داده بودند یقین داشتیم که بانوان ورزشکار و کوهنورد چرامی عضو باشگاه شهید کاظم پور می توانند. صعود موفقیت آمیزی داشته باشند که خوشبختانه با همکاری و هماهنگی همه همنوردان این صعود از مقصد تا مبدا و بالعکس به خوبی انجام گرفت.

وی صعود بعدی این باشگاه در خارج از استان را صعود به قله شیرکوه یزد نام برد که ماه آینده انجام می گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت