پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1401 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 122489

ساخت درب صحن باب المهدی به همت مردم کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست برای تکمیل درب صحن باب المهدی حرم امامین عسکریین (ع) مشارکت کنند.

به گزارش صدای جنوب ، فرمانده سپاه فتح این استان در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ناحیه بویراحمد گفت: با توجه به اینکه درب صحن باب المهدی حرم امامین عسکریین (ع) با کمک مردم استان ساخته می‌شود؛ از مردم برای شرکت در این کار معنوی دعوت کرد.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل افزود: سهم استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات و طرح‌های عمرانی صحن‌ها ۱۰ میلیارد تومان است.
وی یاد آور شد: سهم کهگیلویه و بویراحمد از این میزان ۴ میلیارد تومان برای کمک به ساخت این درب اختصاص دارد که با توجه به جمعیت استان اگر هر نفر ۱۵ هزار تومان نذر کند این امر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه نقش آفرینی ایرانی‌ها در ساخت حرم‌های اهل بیت بسیار شگفت انگیز است ادامه داد: هر استان بحشی از بازسازی حرم‌های اهل بیت را پیگیری می‌کند و یا در حال ساخت یکی از درب‌های صحن است.
فرمانده سپاه فتح از مردم استان خواست تا در این نذر معنوی مشارکت داشته تا این درب در ماه محرم آماده، نصب و به یادگار بماند.
وی بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* اهدا کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت