پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 122501

دیدار فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان از اداره کل بیمه سلامت

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان روز یکشنبه پنجم تیرماه با مدیرکل بیمه سلامت دیدار کرد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان روز یکشنبه پنجم تیرماه با مدیرکل بیمه سلامت دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر مدیرکل بیمه سلامت استان انجام گرفت، سرهنگ حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر استان بیان کرد که تعداد ۲۰۰۰ خانوار عشایری کوچرو و تعداد ۴۰۰۰۰ نفر جمعیت عشایر ساکن در استان حضور دارند که از خدمات مختلف از جمله خدمات بهداشتی و درمانی بهره می برند.

مدیرکل بیمه سلامت هم با اشاره به صندوق بیمه روستائیان و عشایر این اداره کل که قریب به ۳۴۰ هزار از هم استانی ها را تحت پوشش خود قرار داده است در رابطه با خدماتی که این صندوق به روستائیان و عشایر می نماید مطالبی را بیان فرمود.

دکتر کیان دهراب پور در این جلسه گفت که تعداد ۶۸ مرکز جامع خدمات سلامت با بیش از ۱۲۰ پزشک و ۱۰۰ مامای مستقر کار بهداشت و درمان روستائیان، عشایر و جمعیت شهرهای زیر بیست هزار نفر را بر عهده دارد.

ایشان در این جلسه تاکید نمود که با هماهنگی سپاه ناحیه عشایری و بسیجیان به مردم استان اطلاع رسانی شود که هر خانواده و یا هر فردی که فاقد هرگونه بیمه درمانی می باشد، در اسرع وقت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و با ثبت نام تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

همپنین در این جلسه لیست ده مرکز ترک اعتیاد طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در اختیار فرمانده سپاه ناحیه عشایری قرار گرفت تا افراد ذینفع عشایر از خدمات این مراکز بهره مند گردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت