پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 تیر 1401 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 123021

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه

فرمانده انتظامی کهگیلویه اظهارکرد: مجموعه فرمانده انتظامی شهرستان با جدیت تمام با هنجارشکنان و مخلین نظم و امنیت در هر سطحی برابر قانون برخورد خواهد کرد تا ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان ارتقا و شهروندان از امنیت بهتری برخوردار باشند.

صدای جنوب:

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان در قالب برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در برخورد با تخلفات ترافیکی (شامل عدم استفاده از کلاه ایمنی آلودگی صوتی شیشه دودی نداشتن مدارک شناسایی مزاحمت خیابانی و …) دستگیری متهمان متواری و دارندگان سلاح غیرمجاز با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی قضایی و با بهره گیری از حداکثر توان در شهرستان کهگیلویه مرحله اجرا درآمد.

وی افزود در این طرح، ۱۹ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت توقیف، ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز کشف و ۵۴ متهم متواری نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانده انتظامی شهرستان با جدیت تمام با هنجارشکنان و مخلین نظم و امنیت در هر سطحی برابر قانون برخورد خواهد کرد تا ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان ارتقا و شهروندان از امنیت بهتری برخوردار باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت