پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 تیر 1401 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 123236

برگزاری کمیته آمادگی و هماهنگی مقابله با کرونا با حضور مسئولین واحدهای ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت چرام

  به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام، مهندس جعفری ضمن تبریک عید قربان ،عید غدیر و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کروناویروس و بروز شواهدی مبنی بر آغاز موج جدید ابتلا در شهرستان ،کمیته هماهنگی واحدهای ستادی این شبکه برگزار […]

 

به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام، مهندس جعفری ضمن تبریک عید قربان ،عید غدیر و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کروناویروس و بروز شواهدی مبنی بر آغاز موج جدید ابتلا در شهرستان ،کمیته هماهنگی واحدهای ستادی این شبکه برگزار شد.

در این جلسه جعفری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی شهرستان در خصوص بیماری کرونا، بر آمادگی کلیه واحدها جهت مقابله با موج دوم بیماری تاکید کرد.

وی با اشاره به بازگشایی اماکن عمومی از جمله قهوه خانه ها، قلیان سراها و تالارهای پذیرایی ، لزوم تشدید نظارت های بهداشت محیطی را خاطرنشان کرد.

جعفری با بیان این موضوع که مهمترین رسالت شبکه بهداشت، آموزش و اطلاع رسانی، تشخیص موارد ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری می باشد، عنوان کرد:پیگیری افراد مبتلا و اطرافیان با جدیت و شدت بیشتری انجام شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت