پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1401 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 123555

برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی

فرماندار چرام از برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در این شهرستان خبر داد به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام؛سید عبدالرحمان توفیقیان در این جلسه با تبریک عید غدیر گفت: مجموعه جهاد از ابتدای انقلاب نقش آفرین بودند به طوری که ردپای انها در مناطق مشخص هست. سید عبدالرحمان […]

فرماندار چرام از برگزاری جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی در این شهرستان خبر داد

به گزارش صدای جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری چرام؛سید عبدالرحمان توفیقیان در این جلسه با تبریک عید غدیر گفت: مجموعه جهاد از ابتدای انقلاب نقش آفرین بودند به طوری که ردپای انها در مناطق مشخص هست.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: در عرصه فعالیت های کشاورزی و تولید محصولات و نیازهای اولیه مردم، جهاد کشاورزی نقشی مهم و حیاتی دارد.

وی عنوان کرد: نظام صنفی‌ها باید از حالت صرف صدور پروانه فعالیت خارج شوند و خود را برای ماموریت‌های مهم‌تردر بخش کشاورزی آماده کنند.

فرماندار چرام افزود: نظام صنفی کشاورزی به منظور دفاع از حقوق و منافع صنفی شاغلین بخش کشاورزی و هویت‌بخشی به آنان تشکیل شود.

توفیقیان افزود: دفاع از حقوق کشاورزان،  قیمت‌گذاری و الگوی کشت، ساماندهی زنجیره تولید و تامین محصولات کشاورزی، نظارت و کنترل بر تولید محصولات سالم و بهبود شرایط تولید، همکاری با جهاد کشاورزی در افزایش دانش کشاورزان و تولیدکنندگان و ترویج شیوه‌های نوین کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای اداری با اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: کشاورزان به علت نبود سردخانه مجبور هستند در کمترین زمان محصولات خود را به فروش برسانند که در این رابطه باید چاره اندیشی صورت گیرد.

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت