پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1401 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 123716

ساعت کاری ادارات کهگیلویه تغییر کرد

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: نوسانات برق به علت شدت گرما باعث بالارفتن بار مصرفی فیدرهای برق در روزهای اخیر شده است. سید عبدالعزیز موسوی اظهار کرد: بدلیل نوسانات برق از روز یک شنبه مورخ ۲ مردادماه تا روز چهارشنبه ۵ مردادماه ساعت کار کلیه ادارات شهرستان (اداره هاونهادها، سازمان های دولتی ، بانک ها تا […]

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: نوسانات برق به علت شدت گرما باعث بالارفتن بار مصرفی فیدرهای برق در روزهای اخیر شده است.

سید عبدالعزیز موسوی اظهار کرد: بدلیل نوسانات برق از روز یک شنبه مورخ ۲ مردادماه تا روز چهارشنبه ۵ مردادماه ساعت کار کلیه ادارات شهرستان (اداره هاونهادها، سازمان های دولتی ، بانک ها تا ساعت ۱۲ می باشد.

وی اضافه کرد: بخشداران تابعه از طریق شوراهای اسلامی و دهیاران موضوع صرفه جویی و استفاده بهینه از آب و برق را به اطلاع عموم رسانده شود و این مهم را مدیریت نمایند.

موسوی تصریح کرد: متاسفانه مشاهده میشود که در روز روشن چراغ ها در برخی روستاها روشن است که نیاز است اداره برق نسبت به قطع چراغ های واقع در شهر و روستاها که در روز روشن می باشند اقدام نماید.

رییس ستاد بحران شهرستان کهگیلویه ابراز کرد: دانشگاهها ، مدارس و اماکن عمومی ضمن صرفه جویی در مصرف آب و برق نسبت به قطع برق در پایان تایم اداری اقدام نمایند.

موسوی خاطر نشان کرد: دستگاههای عضو مدیریت بحران از ارائه گزارش مستقیم به مرکز استان خوداری نموده و هر گونه گزارش و آمار و اطلاعات پیرامون بحران در شهرستان را به مدیریت بحران فرمانداری اعلام نمایند.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص تغیرات جوی و خطرات ناشی از شرایط ناپایدار جوی واحتمال بارش سیل آسا در سطح استان مقرر شد ادارات جهاد کشاورزی ، امور عشایر ، میراث فرهنگی و گردشگری ،نسبت به اطلاع رسانی و آگاه نمودن کشاورزان ، دامداران، عشایر و گردشگران و مسافران اقدام لازم را بعمل آورند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت