پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1401 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 123869

در رقابت های قهرمانی کشتی نوجوانان جهان؛مدال برنز بر سینه آذرشب نشست

اکنون این رویداد موجی از امیدواری و خود باوری را برای استمرار دلاوری های فرزندان کهگیلویه در کسب مدال های خوش رنگ در صحنه های بین المللی بوجود اورده است.

صدای جنوب:

رضا آذرشب کشتی‌گیر ۸۰ کیلوگرم نوجوانان کشورمان در دیدار رده‌بندی مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان به مدال برنز دست یافت.
به گزارش صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان سید رضا آذرشب فرنگی کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده‌بندی برابر نماینده صربستان به میدان رفت و در یک دیدار یک‌طرفه حریف را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت .
آذرشب در کشتی‌های ماقبل رده‌بندی در دور اول کشتی‌گیر فنلاند را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و در دور دوم کشتی‌گیر استونی را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش روی برداشت و در دوره سوم با ضربه فنی کشتی‌گیر ژاپن را مغلوب کرد و در نیمه نهایی بدلیل مصدومیت انگشت دست مقابل کشتی‌گیر آذربایجانی تن به شکست داد.
سید رضا آذرشب کشتی گیر دهدشتی ،اولین مدال های آسیایی و جهانی کشتی را برای کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان آورد.

 

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت درخشش رضا اذرشب در مسابقات جهانی کشتی فرنگی 

 

 

سید عبد العزیز موسوی اصل مدال برنز رضا اذر شب در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که با پیروزی ٨ بر صفر مقابل رقیب صربستانی بدست آمد، را تبریک گفت.

 

پیام فرماندار به شرح زیر است:

 

بِسْم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای رضا آذرشب فرزند برومند کهگیلویه، موفقیت ارزشمند جنابعالی در این مسابقات و کسب مدال برنز قهرمانی کشتی فرنگی جهان _رم_ باعث خوشحالی ملت بزرگ ایران و مردم شریف شهرستان کهگیلویه شد،

اکنون این رویداد موجی از امیدواری و خود باوری را برای استمرار دلاوری های فرزندان کهگیلویه در کسب مدال های خوش رنگ در صحنه های بین المللی بوجود اورده است

 

این موفقیت بزرگ را به جنابعالی ، خانواده محترم ، مردم شریف شهرستان کهگیلویه و جامعه بزرگ ورزشی کشور و کادر فنی تیم تبریک می گویم.”

 

موفقیت و سربلندی جنابعالی و همه ورزشکاران ملی پوش عزیز ایران اسلامی به ویژه ورزشکاران ملی محبوب شهرستان کهگیلویه را در تمامی عرصه های زندگی و ورزشی از درگاه خداوند حکیم مسالت می نمایم.

 

سید عبدالعزیز موسوی /فرماندار سه شنبه ١۴٠١/۵/۴

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت