پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1401 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 124036

استقبال گرم مردم دهدشت از «رضا آذرشب» قهرمان افتخار آفرین بلادشاپور

صدای جنوب: قهرمان افتخار آفرین بلادشاپور با استقبال گرم همشهریان کهگیلویه ای و حضور مسئولین استانی و شهرستانی وارد شهر دهدشت شد. آیین استقبال از قهرمان جهانی نوجوانان کشتی فرنگی ایران با حضور معاونت توسعه ورزش استان، معاون توسعه منابع انسانی و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و جمع کثیری از پیشکسوتان، مربیان […]

صدای جنوب:

قهرمان افتخار آفرین بلادشاپور با استقبال گرم همشهریان کهگیلویه ای و حضور مسئولین استانی و شهرستانی وارد شهر دهدشت شد.

آیین استقبال از قهرمان جهانی نوجوانان کشتی فرنگی ایران با حضور معاونت توسعه ورزش استان، معاون توسعه منابع انسانی و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و جمع کثیری از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران و مردم فهیم دیار بلاد شاپور برگزار گردید.

در این آیین معاونت توسعه اداره ورزش و جوانان استان کسب افتخار آفرین مدال کشتی جهانی توسط میرزا رضا آذرشب را به جامعه ورزش کشور،استان و شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

آقای خوبی توجه به جوانان و و نوجوانان و برآوردن نیازهای ورزشی آنان را امری لازم و قابل اجرا دانست و گفت:
کسب مدال جهانی توسط این فرزند برومند استان در آوردگاه جهانی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری برای همه مردم و مسئولین است.

معاونت توسعه ورزش استان گفت: با توجه با اینکه مدیریت بحران استان از قبل برنامه ای جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار استانی تدارک دیده بود نتوانستیم در بدو ورود قهرمان ملی به استان برنامه ای داشته باشیم و از کلیه دوستداران و جامعه ورزش استان عذرخواهی نمود و اعلام نمود طی روزهای آینده با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان و حوزه استانداری برنامه ای در خور شان برای استقبال از این قهرمان جهانی تدارک خواهیم داد.

آقای خوبی در ادامه از حوزه رسانه و خبر در جهت نشر این رویداد و اطلاع رسانی آن تقدیر و تشکر کرد و آرزو نمود که چنین آوردگاههای مهمی در سطح ملی و بین المللی برای جوانان و نوجوانان استان فراهم شود.

در ادامه این آیین مهندس ایمان داورپناه به نمایندگی از خانواده آذرشب و شورای شهر دهدشت از ابراز احساسات و لطف تمامی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی، مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی تقدیر و تشکر نمود و گفت: امیدواریم در پی تلاش و کوشش جوانان و نوجوانان و همت و همکاری مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی شاهد رونق ورزش و اهداف سازنده آن در بین جامعه باشیم.

لازم به ذکر است که حضور پرشور و صمیمی جوانان و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در جمع مردم شهرستان رونق و جلوه خاصی به این آیین استقبال بخشیده بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت