پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1401 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 124414

تقویت زیرساخت های پیاده روی اربعین در مرز شلمچه با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت در راستای  مسئولیت های اجتماعی خود، تقویت زیرساخت‌های پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه را در دستور کار قرار داده‌ است.

صدای جنوب؛

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از موکب در حال احداث شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار و مسؤولین شهرستان‌ خرمشهر در مرز شلمچه بازدید بعمل آوردند.
بر اساس این گزارش مهرداد کاهکش با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: محرم یادآور شجاعت، مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی بزرگ مردانی است که مسیر حق از باطل را تشخیص داده بودند و برای رسیدن به عشق و آزادگی جان و مال خود را فدا کردند و پیاده‌روی اربعین حرکتی بزرگ در جهان اسلام است و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات ویژه‌ای در این خصوص دارند و در همین راستا زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) امری مقدس و ضروری است.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تسهیل در امر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را با جدیت در دستور کار قرار داده‌ است تصریح کرد: تسریع در ایجاد مجتمع و بهبود زیرساخت های مربوط به موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار خود قرار داده ایم.
کاهکش در پایان افزود: با همکاری بین بخشی که با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد نفت نیز با تمام توان خود پای کار آمده است.

خبرنگار/سمانه محمدی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت