پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1401 ساعت 20:05:: شناسه خبر: 124430

رایزنی برای رفع مشکلات شهرستان ؛مدیر عامل ایرانسل با فرماندار چرام دیدار کرد

فرماندار چرام در دیدار با مدیرعامل ایرانسل بر رفع مشکلات ارتباطی و اینترنت مناطق دورافتاده شهرستان تاکید کرد. به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری سید عبدالرحمان توفیقیان در دیدار با بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مشکلات ارتباطی و اینترنت در اغلب مناطق شهرستان چرام بخش سرفاریاب گفت: در بازدیدهایی که […]

فرماندار چرام در دیدار با مدیرعامل ایرانسل بر رفع مشکلات ارتباطی و اینترنت مناطق دورافتاده شهرستان تاکید کرد.
به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری سید عبدالرحمان توفیقیان در دیدار با بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مشکلات ارتباطی و اینترنت در اغلب مناطق شهرستان چرام بخش سرفاریاب گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف شهرستان داشتم اولین گلایه‌مندی مردم مشکلات ارتباطی تلفن همراه و اینترنت است.

توفیقیان افزود: در چندین روستا درسرفاریاب، تنگ پیرزال، پشته زیلایی، چرام طسوج و گره ای و سایر مناطق دور افتاده شهرستان مشکلات ارتباطی و اینترنت وجود دارد که خواهان رفع این مشکل هستیم.

فرماندارچرام افزود: رفع مشکلات ارتباطی و نبود اینترنت در مناطق شهرستان خصوصا مناطق دورافتاده به اندازه‌ای مهم است که وقت بگذاریم و حمایت کنیم تا پوشش ارتباطی و اینترنتی درچرام کامل و مردم احساس رضایت کنند.

عباسی آرند در این دیدار گفت: برای پوشش ارتباطی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت