پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مرداد 1401 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 124822

خطیب جمعه چرام:مهم تر از بازدید میدانی مسئولان ،برآورد خسارت سیل و جبران آن است

  به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه های روز جمعه شهر چرام اظهار داشت: سیل خسارات زیادی به مردم در مناطق مختلف شهرستان وارد کرده است.     وی افزود: حضور نماینده مردم و فرماندار و بخشداران واعضای تامین و شورای اداری در بین مردم قابل تقدیر […]

 

به گزارش صدای جنوب؛حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام در خطبه های روز جمعه شهر چرام اظهار داشت: سیل خسارات زیادی به مردم در مناطق مختلف شهرستان وارد کرده است.

 

 

وی افزود: حضور نماینده مردم و فرماندار و بخشداران واعضای تامین و شورای اداری در بین مردم قابل تقدیر است، مردم از این حرکت ها خرسند می شوند.

 

 

خطیب جمعه چرام بیان نمود: اما مهم تر از بازدید میدانی مسولان ،برآورد خسارت و کمک به حادثه دیدگان است.اگر کمک به حادثه دیدگان از،سیل صورت نگیرد باعث یاس و ناامیدی مردم خواهد شد.

 

وی افزود: تقاضایم از ادارات خدمت رسان این است، حادثه دیدگان سیل را تا بازگشت شرایط عادی رها نکنندو با تمام امکانات حضور داشته باشند.

 

افشار بیان نمود: حضور گروه هاى هلال احمر چرام ،در مناطق صعب العبور باعث کاهش آلام افراد سیل زده بود که سپاسگزارم وتشکرمیکنم،امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

خطیب جمعه چرام اظهار داشت: نوسانات برق خسارات سنگینی در این چندین سال به مشترکان برق شهرستان چرام وارد کرده است، هر چند از تلاش های اداره برق چرام تشکر میکنم، اما بعض امور نیازمند مساعدت استانی و حتی کشوری است.

 

 

حجت الاسلام افشار گفت: افزایش ولتاژ برق ،رفع فرسودگی،پرداخت خسارات از جمله این امور است.وقتی هر ماه مشترکین مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند ،توقع درست مردم این است که موقع ایجاد خسارت کار پرداخت خسارت سریع صورت گیرد اما طولانی شدن این فرایند باعث نگرانی مشترکان است.

 

وی افزود: مدیرعامل توانیر کشور که متولی این امر است به شرکت های بیمه طرف قرارداد تاکید و نظارت بیشتر نمایند.

در همین اتفاقات اخیر وسائل برقی بخشی از مردم دچار خرابی و از بین رفتن شده است ،انتظار این است که نسبت به این کار توجه ویژه داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت