پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1401 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 125054

پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با انتشار پیامی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

صدای جنوب؛

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با انتشار پیامی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
در متن پیام مهرداد کاهکش آمده است؛
بی تردید یکی از روزهای ماندگار  در تاریخ ایران اسلامی که به عنوان روز غرور و افتخار جاودان شده  و هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، ۲۶مردادماه سال  ۱۳۶۹، روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.
آری، آنان که صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند، وارثان شهیدان و یادگاران دفاع مقدس با صبر و ایمان راسخ و با الهام از مکتب اسلام و سیره ائمه اطهار در سال های اسارت، دور از دیار و سرزمین ایران اسلامی با کوله باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند؛ آنان که شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کردند.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت این روز به یادماندنی به همه مردم شریف به ویژه آزادگان همیشه سرافراز و خانواده های بزرگوار آنان بویژه آزادگان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از خداوند متعال سلامتی و بهروزی آن ها را مسألت می نمایم.
مهرداد کاهکش
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت