پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1401 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 125132

معاون وزیر: رویکرد مدیران در وزارت کار مردمی باشد

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ، سیدمحمدرضا حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیر باید انقلابی و به طور مستمر با مردم در ارتباط باشد، زیرا که مدیریت یک امانت است. وی افزود: به فشار نمایندگان انتصاب های سفارشی صورت نگیرد […]

به گزارش خبرنگار صدای جنوب ، سیدمحمدرضا حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مدیر باید انقلابی و به طور مستمر با مردم در ارتباط باشد، زیرا که مدیریت یک امانت است.

وی افزود: به فشار نمایندگان انتصاب های سفارشی صورت نگیرد و تحت تاثیر حرف ناحق قرار نگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: افرادی در انتصابات انتخاب شوند که در مسیر راه شهدا گام بردارند.

حسینی ابراز داشت: مدیران کارآمد باید فاصله و مدل مدیریت شان را با شهدا کم کنند و رفتار های شهدا را الگو قرار دهند.

وی تاکید کرد: در برخی دستگاه ها سیستم ارباب رعیتی درست شده، این در حالیست که مدیران نوکر مردم اند و مردم ولی نعمتان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: مردم از رفتار تبعیض آمیز و غیرمنصفانه برخی مدیران نگران اند و بیش از آنکه نگران از مشکلات شان باشند از بی عدالتی رنج می برند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هفت مجموعه ورزشی برای کارگران در دست اقدام بوده که حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن ها نیاز است.

حمیدرضا واعظی زاده افزود: وضعیت مجموعه های رفاهی و ورزشی برای کارگران خوب نیست.

وی ادامه داد: حقوق همکاران در این وزارت اندک است و نیاز به توجه ویژه دارد تا سبب انگیزش بیشتر برای کارکردن بین آنها شود.

واعظی زاده ابراز داشت: این کارکنان نیازمند تسهیلات، کمک در امر مسکن و دیگر امورات رفاهی هستند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت