پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 01:06:: شناسه خبر: 125299

طی مراسمی از خبرنگاران چرام تجلیل شد+تصاویر

  به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی فرمانداری چرام ؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با اشاره به سیل اخیر و خسارات وارده گفت: لازم می‌دانم صمیمانه از زحمات تک تک خبرنگاران و مدیران سایت های خبری تقدیر و تشکر ویژه کنم که در سیل اخیر نهایت همکاری را داشتند. وی افزود: روز خبرنگار تنها یک […]

 

به گزارش صدای جنوب وروابط عمومی فرمانداری چرام ؛سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام با اشاره به سیل اخیر و خسارات وارده گفت: لازم می‌دانم صمیمانه از زحمات تک تک خبرنگاران و مدیران سایت های خبری تقدیر و تشکر ویژه کنم که در سیل اخیر نهایت همکاری را داشتند.

وی افزود: روز خبرنگار تنها یک روز نیست بلکه تمام روزهای سال روز خبرنگار است.

رئیس شورای اداری چرام گفت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و مشورت گرفتن از آن ها باعث پیشرفت می شود.

توفیقیان عنوان کرد: بازی با افکار عمومی پسندیده نیست و می بایست زحمات دولت مردان را با واقعیت به تصویر کشید و قدردان باشیم و آنرا به مردم بگوییم تا ایمان آنها راسخ تر شود.

سیدعبدالرحمان توفیقیان اظهار کرد: جامعه بشری نیازمند داشتن آگاهی از رفتار و کردار جامعه است که خبرنگاران در جامعه برای بیان حقایق تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی گفت:یک رسانه خوب می تواند نقطه قوت در جامعه باشد تا مطالبات برحق مردم را به گوش مسولان و عملکرد خوب مسولان را به گوش مردم برسانند.

وی افزود: خبرنگاران با تمام وجود پای کار هستند و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و امیدوارم با برنامه ریزی خوب عملکرد بهتری داشته باشند

سید عبدالرحمان توفیقیان به ایام اربعین حسینی اشاره و افزود:

ایام اربعین حسینی بسیار مهم است و تلاش کنیم عشق به اهلبیت را روشن بیان و اطلاه رسانی نماییم به تبلیغات جهت داده و بستر را هموار و آرامش بوجود بیاوریم.

وی با یاد شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: شهید صارمی هم دانشکده ای من بود و در همان زمان هم نسبت به انقلاب و مباحث سیاسی روز حساسیت نشان داده و دنبال می کرد.

وی افزود: روز خبرنگار بهانه ای است تا از کسانی که قلم بدست گرفته و به مردم خدمت می کنند قدردانی شود.

فرماندار چرام گفت: تمام کارها از آن نظام جمهوری اسلامی و این دولت و آن دولت ندارد.

وی با تبریک هفته دولت ادامه داد: بالغ بر بیست پروژه در هفته دولت با اعتباری به مبلغ هفتصد میلیارد اعتبار تخصصی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: از استاندار،نماینده کهگیلویه بزرگ، مجموعه معاونین استاندار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای نظامی ، راهداری و امور حمل و نقل جاده ای، امور عشایر، بخش خصوصی جناب اقایان کشاورز و تقوی، جمعیت هلال احمر، تمام دستگاههای همراه محیط زیست، منابع طبیعی، اصحاب رسانه و قلم، بخشدار مرکزی چرام و معاون سیاسی و امنیتی، معاون برنامه ریزی و شهرداری ها  تشکر و قدردانی کنم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار از خبرنگاران به جهت پوشش خبری درخشش دانش آموزان چرام تشکر کرد.

درپایان برنامه بااهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از ازخبرنگاران تجلیل شد.

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت