پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 125399

بیش از یک هزار میلیارد میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

علی شهابی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:این میزان اعتبار برای تکمیل یکهزار و ۵۰۰ طرح عمرانی در فصول منابع آب،کشاورزی،حمل و نقل،عمران شهری،ورزش، فرهنگ و هنر، بهزیستی، بهداشت و سایر بخش ها به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته است. وی ابراز داشت:در این مدت ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد […]

علی شهابی نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:این میزان اعتبار برای تکمیل یکهزار و ۵۰۰ طرح عمرانی در فصول منابع آب،کشاورزی،حمل و نقل،عمران شهری،ورزش، فرهنگ و هنر، بهزیستی، بهداشت و سایر بخش ها به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته است.

وی ابراز داشت:در این مدت ۲ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مالی استانی،متوازن،ملی و سایر منابع مالی برای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ حدود ۴۷۷ میلیارد تومان بودجه از محل های مختلف به استان اختصاص یافته بود تاکید کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته به استان در یک سال گذشته نسبت به یک سال پیش آن رشد چشمگیر یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین۶۳۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح های عمرانی و اقتصادی از محل سفر رئیس دولت سیزدهم به استان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد:در این سفر سه هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان بودجه برای ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور در بخش‌های مختلف مانند از گردشگری، راه، آب ،منابع نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب بخشی به روند توسعه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسید.

شهابی نسب ابراز داشت: از مهم ترین پروژه های عمرانی در سفر رییس جمهور، سد تنگ سرخ، جاده پاتاوه به دهدشت، راه یاسوج به سی سخت، یاسوج به بابامیدان و چهار بیمارستان هستند.

وی عنوان کرد: برای نمونه جاده پاتاوه به دهدشت پس از حدود ۲۸ سال تعیین تکلیف و اعتبارات لازم به آن تزریق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:در این سفر همچنین ۶۶۵ میلیون دلار اعتبار ارزی و یکهزار و ۴۸۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پرداخت در کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسیده است.

رییس‌جمهور در پنجمین سفر استانی در مهرماه ۱۴۰۰ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت