پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1401 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 125505

ادامه دیدارهای مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت

سید علی‌ احمدزاده در چهارمین روز از هفته دولت و در ادامه دیدارهای مردمی پذیرایی ۱۵ نفر از متقاضیان در زمینه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، حوزه عمرانی مشکل جاده روستایی، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و امور فرهنگی بود. یکی از متقاضیان با اشاره به احداث کارخانه تولید آرد، مخمر و روغن از میوه درخت […]

سید علی‌ احمدزاده در چهارمین روز از هفته دولت و در ادامه دیدارهای مردمی پذیرایی ۱۵ نفر از متقاضیان در زمینه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، حوزه عمرانی مشکل جاده روستایی، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و امور فرهنگی بود.

یکی از متقاضیان با اشاره به احداث کارخانه تولید آرد، مخمر و روغن از میوه درخت بلوط در منطقه دهنو، خواستار همکاری مسئولان استان برای حمایت از طرحی شد که ۱۵۰۰ تا دو هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد که استاندار به معاون اقتصادی دستور داد همکاری لازم با سرمایه‌گذار انجام شود.

یکی از پرورش دهندگان ماهی که در سیل مرداد ماه امسال متحمل خسارت شده بود در خصوص جبران خسارت به این بخش با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. استاندار عنوان کرد: طرح‌های ماهی که در حریم رودخانه احداث شده و در سیل خسارت دیدند حمایت نمی‌شوند.

احداث جاده روستایی و جاده منتهی به گلزار شهید اردوان باقری در روستای باغچه سادات از دیگر تقاضا‌ها از استاندار بود که احمدزاده با اشاره به اختصاص اعتبار برای احداث جاده‌های روستایی بر آسفالت مسیر دسترسی به مزار این شهید والامقام تاکید کرد.

عدم بهره‌مندی برخی خانوارها در مناطق روستایی از برق و گاز دیگر مورد مطرح شده در ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که دستورات لازم توسط احمدزاده مبنی بر رفع مشکلات این خانوارها توسط دستگاه‌های مربوطه داده شد.

عدم توجه برخی ادارات به فرزندان ایثارگران علی‌رغم تاکید استاندار دیگر موضوعی است که یکی از متقاضیان مطرح کرد و استاندار با تاکید بر توجه به فرزندان ایثارگران دستورات لازم در این زمینه را ارائه کرد.

اختصاص تسهیلات برای احداث مدرسه پیشرفته راهنمایی اسلامی ایرانی از دیگر درخواست‌ها از استاندار بود همچنین پیشنهاد جهت همکاری شهرستان‌های مختلف استان برای برگزاری مسابقه نماز دیگر موارد مطرح شده در ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود.

سرمایه‌گذاران بخش‌های اقتصادی هم در این دیدار بر حمایت مسئولان استان تاکید کردند که احمدزاده عنوان کرد: هیچ مشکلی مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی نیست و سرمایه‌گذاران حمایت می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت