پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1401 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 125608

استاندار: یک هزار میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد

به گزارش  صدای جنوب سیدعلی احمدزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه‌های هفته دولت که با حضور وزیر کشور افتتاح و کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری رسیدند برخی پروژه‌ها هم کلنگ‌زنی و در یک بازده زمانی مشخص به بهره‌برداری می‌رسد. وی […]

به گزارش  صدای جنوب سیدعلی احمدزاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه‌های هفته دولت که با حضور وزیر کشور افتتاح و کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید در دولت سیزدهم کلنگ‌زنی شده و به بهره‌برداری رسیدند برخی پروژه‌ها هم کلنگ‌زنی و در یک بازده زمانی مشخص به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: علاوه بر یک هزار میلیارد تومان اصل سفر رئیس جمهور یک هزار میلیارد تومان از متمم سفر تا پایان سال جاری اختصاص و وعده‌هایی که در حوزه راهسازی، آبرسانی و سایر موارد به مردم دادیم را عملی خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی از پروژه‌های افتتاحی مربوط به دولت گذشته بود، عنوان کرد: جاده شیراز به اهواز از مسیر شهرستان گچساران یکی از مناطق حادثه‌خیز کشور در استان بوده که کلنگ چهار باند شدن ۱۰ کیلومتر از این مسیر به زمین زده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید هوایی از سد چم‌شیر گچساران، گفت: تا پایان سال این سد آبگیری می‌شود، ضمن اینکه کارخانه ماشین سازی که سازنده تجهیزات پتروشیمی و صنایع بزرگ است بعد از اینکه در سال ۹۷ تعطیل شد با اشتغالزایی مستقیم ۱۲۰ نفر به چرخه بازگشت.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۱۶ روستای کهگیلویه گفت: ۱۷۵ پروژه آبرسانی درسطح استان وجود دارد که بخشی به تازگی کلنگ‌زنی شده است.

احمدزاده عنوان کرد: گازرسانی به حدود ۶۳ روستا در بخش زیلایی مارگون که پروژه فوق‌العاده مهمی است در حال انجام و تا پایان سال تعدادی از روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند اما فاز دوم پروژه گازرسانی به زیلایی به طور کامل در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و وزیر کشور هم دستور تسریع در این پروژه را داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت