پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1401 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 125712

صدور مجوز برای اکتشاف ۱۰ معدن جدید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش صدای جنوب ، ربیس هیات عامل ایمیدرو امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: این سازمان تمرکز فعالیت خود را بر روی شهرستان‌های کم برخوردار گذاشته به طوری که با انجام فعالیت‌های اکتشافی، تلاش کرد که مسیر سرمایه گذاری در این مناطق تسهیل شود. وجیه الله جعفری افزود: در حال حاضر […]

به گزارش صدای جنوب ، ربیس هیات عامل ایمیدرو امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: این سازمان تمرکز فعالیت خود را بر روی شهرستان‌های کم برخوردار گذاشته به طوری که با انجام فعالیت‌های اکتشافی، تلاش کرد که مسیر سرمایه گذاری در این مناطق تسهیل شود.
وجیه الله جعفری افزود: در حال حاضر وزارت صمت برنامه طرح آمایش شهرستان‌های کم برخوردار را دارد تا زمینه سرمایه گذاری‌های پایدار و ماندگار ایجاد شود.
جعفری افزود: در سال‌های اخیر پتانسیل یابی در بخش معادن استان انجام شده و تاکنون ۱۲ محدوده امیدبخش حاصل مطالعات پهنه‌های اکتشافی و اجرای عملیات، شناسایی شده است.
جعفری اضافه کرد: توسعه زیر بنا‌های مناطق معدنی در ساخت جاده و خطوط برق، از جمله فعالیت‌های این سازمان در استان است.
در این نشست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به رغم اینکه ۱۰ درصد آب و یک سوم نفت کشور از این استان تامین می‌شود، بهره چندانی از این ثروت نبرده ایم و استانداری، از برنامه‌ها و اقدامات ایمیدرو برای توسعه معادن حمایت می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت