پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1401 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 126026

تجلیل هتل المپیک باقری از رتبه ۱ کنکور/تخفیفات به دانش آموزان/بهترین مقصد تفریحی برای گذارن اوقات یک کنکوری(+عکس)

به گزارش. صدای جنوب شب گذشته مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج با دعوت از فرناز حسن زاده رتبه ۱ کنکور تجربی و دنیا دیانتی پور رتبه ۳۵ کنکور تجربی (رتبه ۸ منطقه ۳) از این دو نخبه کنکور ۱۴۰۱ تجلیل کرد. توکل آزادی در حاشیه‌ی این مراسم با تبریک خانواده حسن زاده و مردم استان […]

به گزارش. صدای جنوب شب گذشته مجتمع هتل المپیک باقری یاسوج با دعوت از فرناز حسن زاده رتبه ۱ کنکور تجربی و دنیا دیانتی پور رتبه ۳۵ کنکور تجربی (رتبه ۸ منطقه ۳) از این دو نخبه کنکور ۱۴۰۱ تجلیل کرد.

توکل آزادی در حاشیه‌ی این مراسم با تبریک خانواده حسن زاده و مردم استان گفت: افتخار آفرینی دانش آموزان در کنکور امسال افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمد در ایران بود.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری گفت: امروز با افتخار در خدمت رتبه های برتر کنکور تجربی ایران هستیم تا این پیام را مخابره کنیم که علم و دانش همچنان اولویت دارترین مسأله برای توسعه و آبادانی استان است.

وی افزود: مجتمع هتل المپیک باقری در راستای مسئولیت های اجتماعی وظیفه خود دانست ضمن تجلیل از این نخبه های کنکوری ، تخفیفات ویژه ای برای قشر فرهنگی و دانش آموزی استان در نظر بگیرد.

آزادی بیان کرد: امیدواریم این افتخار بزرگ سرآغاز راهی روشن برای گام نهادن فرزندان مستعد این دیار در مسیر دانش افروزی و افتخار آفرینی علمی و تحصیلی برای استان در صحنه های ملی و بین المللی باشد.

فرناز حسن زاده نیز در این مراسم در خصوص مهمترین دلیل موفقیتش گفت: تلاش، برنامه ریزی و توکل و ایمانی که به هدفم داشتم در کنار درس خواندن مستمر را عامل آن میدانم.

رتبه ۱ کنکور تجربی کشور گفت: در خصوص نقش کتاب های غیر درسی و کلاس های تقویتی هم باید بگویم، با توجه به سطح کنکور کتب آموزشی و غیر درسی مؤثر است اما کلاس های تقویتی موضوعی است که بسته به اشخاص است.

او در خصوص تفاوت مدارس دولتی و خصوصی و… و نقششان در قبولی کنکور گفت: امکان کسب رتبه خوب برای دانش آموزان مدارس دولتی هم فراهم است خصوصاً در منطقه ۳ به واسطه آنکه تفاوت زیادی در مدارس نیست صرف حضور دانش آموزان در مدارس معروف خیلی نمی‌تواند تضمین کننده برای کنکوری ها باشد.

فرناز حسن زاده در خصوص تفریح و ورزش هم گفت: در بین مطالعه تفریح و ورزش نیز داشتم ، همیشه سعی کردم تعادل و تناسب بین امورات روزانه و درس خواندن را حفظ کنیم و همین مدیریت وقت هم یکی از دلایل نقش آفرین در قبولی ام بود. اما آنچه مهم است این است که در سال آخر قطعاً درس خواندن زمان بیشتری را به نسبت دیگر فرآیندهای روزانه باید داشته باشد.

به گزارش صدای جنوب ، هتل المپیک باقری یاسوج به واسطه برخورداری از بخش های ( استخر، سونا و جکوزی، بدنسازی و ماساژ بانوان و آقایان ، شهربازی، کافه، رستوران، گیم نت و بزودی سینما) و داشتن همه ابراز یک تفریح سالم بدون شک بهترین گزینه برای جامعه دانش آموزی نیز هست.

از آنجهت که مدیریت زمان نقش حیاتی در موفقیت دانش آموزان دارد وجود این مرکز تفریحی که همه لوازم و ابراز ورزشی و رفاهی را در کنار هم در یک مکان گِرد آورده میتواند بهترین گزینه و انتخاب برای همه افرادی باشد که زمان برایشان مهم و با ارزش است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت