پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1401 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 126063

اولین جلسه بررسی و تشریح زوایای مختلف طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیر کل امور زنان استان درچرام برگزارشد

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام؛ اولین جلسه بررسی و تشریح زوایای مختلف طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان و معاون ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسئولان دیگر دستگاههای […]

به گزارش صدای جنوب و روابط عمومی فرمانداری چرام؛ اولین جلسه بررسی و تشریح زوایای مختلف طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، معاون کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان و معاون ورزش و جوانان استان، فرماندار و مسئولان دیگر دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.

شهرستان چرام به عنوان پایلوت طرح توانمند سازی زنان در استان انتخاب شده که این طرح شامل ۱- آموزش مهارت آموزی در راستای اشتغال آفرینی برای زنان روستایی و ارائه تسهیلات بر اساس آموزش داده شده و حمایت از کار آفرینان جهت فروش محصولات تولیدی ۲ _ غربالگری سرطانهای شایع زنان و بیماری های خاص مانند دیابت ۳ _ آموزش مشاوره های گروهی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

در همین راستا مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده به همراه مدیر عامل صندوق کارآفرینی ، معاون اشتغال اداره کل کمیته امداد و همچنین معاون اداره کل ورزش و جوانان با بازدید از روستاهای دهنو اسلام آباد و دره لیر بخش سرفاریاب و روستاهای شیرازی و تمبی بخش مرکزی ضمن احصاء ظرفیت ها و توانایی های موجود در هر منطقه به تشریح طرح به زنان روستاهای مذکور پرداختند و به همین منظور جلسه شورای اداری برگزار و از دستگاهای اجرایی خواسته شد تا همکاری های لازم به منظور هر چه بهتر اجرایی شدن طرح مذکور معمول نمایند.

در پایان از محل اختصاص داده شده جهت ایجاد پارک بانوان شهر چرام بازدید کردند.

فرماندار چرام در این رابطه گفت: توانمندسازی و خودکفایی زنان سرپرست خانوار یکی از خدمات برجسته در منطقه و از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت زدایی به‌شمار می‌رود.

وی افزود: اساس این طرح شناسایی افراد نیازمند و پشتیبانی از آن‌هاست به طوری که پس از غربالگری و توانمندسازی آنان برای فروش محصولات خانگی از طریق اتصال به بازار معرفی می‌گردند.

سید عبدالرحمان توفیقیان اضافه کرد : توانمندسازی و مشارکت زنان لازمه پیشرفت هر جامعه ای است، در این رابطه آماده هرگونه همکاری و هماهنگی در اجرایی شدن این طرح هستیم.

وی افزود: شناسایی افرادهمت تمامی ادارات، نهادها، بخشداری‌ها و سمن‌های مختلف را می‌طلبد که امیدواریم با همکاری جمعی بتوان به این مهم دست یابیم.

فرماندار چرام دستور مسطح نمودن و همچنین دیوار چینی زمین اختصاص داده شده به بانوان را داد.

توفیقیان افزود: مساحت زمین اختصاص داده شده ۴۰۵۰ متر و محل آن مسکن مهر شهر چرام می باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت