پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مهر 1401 ساعت 17:07:: شناسه خبر: 126497

بیانیه جمعی از جوانانِ انقلابی و مردم شهرستان کهگیلویه به حمایت ازنیروی انتظامی

به گزارش صدای جنوب؛جمعی از جوانانِ انقلابی و مردم شریف شهرستان کهگیلویه  در پیامی ضمن قدردانی از تلاش شایسته و شبانه روزی نیروهای انتظامی در حفظ امنیت پایدار، از نقش برجسته این سازمان در حراست از جان و مال آحاد مردم عزیز در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت کشور تجلیل کردند. متنِ پیام بدین […]

به گزارش صدای جنوب؛جمعی از جوانانِ انقلابی و مردم شریف شهرستان کهگیلویه  در پیامی ضمن قدردانی از تلاش شایسته و شبانه روزی نیروهای انتظامی در حفظ امنیت پایدار، از نقش برجسته این سازمان در حراست از جان و مال آحاد مردم عزیز در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت کشور تجلیل کردند.

متنِ پیام بدین شرح است:

برادر ارزشمند جناب آقای سرهنگ سید محمد موسوی
فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه_دهدشت
با سلام و احترام

خدمت به مردم فهیم، بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیز می‌گردد.

عظمت و اقتدار روز افزون ایران مرهون ایثار و ازخودگذشتگی دلاورمردانی است که با تلاش شبانه روزی، از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم که مهمترین سرمایه‌های این نظامند، به بهترین نحو حراست و محافظت می‌نمایند و در این میان نقش عناصر خدوم و پرتلاش فراجا در مقاطع گوناگون عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی نقشی حساس، کلیدی و کارساز بوده است.

اکنون پس از پشت سر گذاردن فتنه‌های گوناگون، آحاد مردم عزیز ایران اسلامی با مشاهده از جان گذشتگی فرزندان خود در لباس مقدس فراجا و تقدیم شهدای متعدد در مواجهه با اغتشاشگران، برهم زنندگان نظم و امنیت و متجاوزان به حقوق مردم، بیش از همیشه حامی پلیس هستند چرا که بالعیان مشاهده می‌کنند نیروی انتظامی در این کشور برخلاف بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر، حقیقتاً مردمی و برگرفته از بطن مردم است.

اینجانب به اتفاق آحاد مردمِ شهرستان کهگیلویه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا به عموم مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان کهگیلویه بزرگ_دهدشت، به ویژه فرماندهی محترم انتظامی شهرستان و یکایک برادران و خواهرانم در مجموعه انتظامی شهرستان و خانواده‌های صبور آنها، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام فراجا در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، بر خود فرض می‌دانیم از تلاش‌های شبانه روزی جنابعالی، معاونان، و یکایک کارکنان فداکار آن نیرو در ایجاد امنیت و آرامش صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

از درگاه خداوند سبحان توفیق و سربلندی بیش از پیش جنابعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی را در خدمت شایسته به مردم مسئلت می‌نماییم.

به مناسبت #هفته_فراجا
ققنوس_آتشین
جمعی از جوانانِ انقلابی و مردم شهرستان #کهگیلویه _دهدشت
١۴٠١/مهر۱۵

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت