پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 آبان 1401 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 126953

استخدام های غیرقانونی باعث ایجاد یاس و نفرت جوانان در چرام میشود

استخدام های یواشکی و غیرقانونی تحت عنوانین مختلف شرکتی و حجمی و پیمانی باعث ایجاد یاس و نفرت در میان جوانان چرامی می شود‌. آقایان؛ استخدام های غیرقانونی باعث ایجاد یاس و نفرت جوانان در چرام میشود. به گزارش“صدای جنوب”؛ این روزها جوانان و نوجوانان دهه هفتاد و هشتاد دانشجویان نسبت به شرایط کشور به لحاظ […]

استخدام های یواشکی و غیرقانونی تحت عنوانین مختلف شرکتی و حجمی و پیمانی باعث ایجاد یاس و نفرت در میان جوانان چرامی می شود‌.

آقایان؛ استخدام های غیرقانونی باعث ایجاد یاس و نفرت جوانان در چرام میشود.

به گزارش“صدای جنوب”؛ این روزها جوانان و نوجوانان دهه هفتاد و هشتاد دانشجویان نسبت به شرایط کشور به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اعتراضاتی دارند که همه در جریان اتفاقات هستید.
هر گاه صحبت از استخدام های یواشکی و غیرقانونی می شود از ورود دستگاه های نظارتی و برخورد با مسببین به میان می آید که همه این صحبت ها در حد حرف باقی مانده و آنچه که برجای ماند یاس و ناامیدی جوانان و ایجاد حس بدبینی نسبت به مدیران و حاکمیت بود.

حجت الاسلام دکترافشار خطیب جمعه وحجت الاسلام آذریتون دادستان چرام به عنوان مدعی العموم می بایست به این نوع جرایم ورود کرده اما تاکنون اعلام نشده چند مورد با مدیران مرتبط با این تخلفات برخورد شده یا از به کارگیری افراد غیرقانونی جلوگیری شده است.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تب داغ ورود به ساختمان استانداری و در همان ابتدای امر که در صندلی داغ مدیریت استانداری تکیه زده بود بر لزوم برخورد با این نوع استخدامی ها صحبت کرده اما در دولت ابراهیم رئیسی و مدیریت خودش در استان کهگیلویه و بویراحمد باز هم این نوع استخدامی ها با شدت بیشتری از نزدیکان نماینده ها وروئسای ستادهای ایت الله رئیسی در استان انجام گرفت.

اگر فردا روزی تعدادی جوان معترض به این نوع استخدامی ها جلوی فرمانداری ها تجمع کردند در این شرایط چه انگ و برچسپی به آنها زده می شود!؟ چه پاسخی برای اقناع انها دارید!؟

در همین دو‌ روز گذشته چند نفر از جوانان چرامی با حضور در استانداری و فرمانداری چرام به روند موجود اعتراضانی داشتند.

آیا این رویه غلط پایان می یابد.

معتضرین می گویند اگر بنا به استخدام هست تحت هر عنوانی چرا اطلاع رسانی و آزمون برگزار نمی کنند که هم به عدالت نزدیک باشد و هم اینکه اعتراضی وارد نباشد اما ظاهراً عده ای از مدیران دولت دوست دارند برای خوش آیند نمایندگان مجلس و سیاسیون و ستاد های انتخاباتی ریاست جمهوری و مجلس به نورچشمی ها توجه بیشتری شود.

چرا جوانان فکر می کنند. که هر کس به نمایندگان نزدیک تر یا پارتی دارد و سوغاتی بیشتری می برد احتمال استخدام وی بیشتر است.

پیشنهاد به دستگاه های نظارتی و دادستان چرام به عنوان مدعی العموم طی یک نامه از تمامی ادارات لیست افراد استخدامی در چندسال اخیر تاکنون تحت هر عنوان که خارج از آزمون در دستگاه های دولتی مشغول هستند مطالبه و پیگیری کنند.و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند و به افکار عمومی و جوانان چرام پاسخ مستند و قانع کننده ای داده شود.
حکایت همچنان باقی است…

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت