پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آبان 1401 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 127959

بازی کثیف با احساسات خانواده داغدار سی سختی

جوان ۳۳ ساله سی سختی که به علت مسمومیت دارویی جان خود را از دست داد، دستاویزی برای تداوم کشته سازی ضد انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش صدای جنوب  در ادامه طرح نخ‌نمای کشته‌سازی در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب، ادعا کردند مردی در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا به دست نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد کشته شده است.
برای اطلاع از جزئیات این حادثه و روشن شدن موضوع خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در منزل پدری این جوان حاضر و با خانواده مرحوم گفتگو کرد.
پدر مرحوم رضا شرفی ضمن تکذیب خبر بازداشت فرزندش توسط نیروهای امنیتی استان به دلیل شرکت در اغتشاشات گفت: رضا چند روز پیش به دلیل مشکلات عصبی و روحی پس از مراجعه به مراکز درمانی پزشک متخصص برای او داروهای آرام بخش تجویز کرده بود.
آقای شرفی ادامه داد: فرزندم پس از مصرف بیش از حد داروهای آرام بخش دچار تشنج شد و با وجود حضور نیروهای اورژانس و تلاش برای احیاء او پس از ساعاتی در آغوش خودم درگذشت.
اما پس از مرگ این جوان رسانه های معاند طرح کشته سازی را در حجم وسیعی در فضای مجازی راه اندازی کردند.
این درحالی است که از آغاز اغتشاشات تاکنون هیچ گونه تجمع، حرکت اعتراض آمیزی و یا اغتشاش تحت هر عنوان در شهر سی سخت گزارش نشده است.
پیش تر هم رسانه های معاند با انتشار اخبار دروغین تلاشی برای کشته سازی از فوت مرحومه ناهید مصطفی پور داشتند، که با انتشار ویدئویی از صحبت های همسر آن مرحومه این توطئه ناکام ماند.

مردم تحت تاثیر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در  این زمینه گفت: این فرد به هر دلیلی در خانه و کنار خانواده فوت کرده و هیچ اغتشاشی نبوده که وی بخواهد در آن شرکت کند اما ضد انقلاب فوت وی را به نظام نسبت داده تا نظام را زیر سوال ببرد و فراخوان تجمع صادر کرده است.

 سید جواد هاشمی مهر ضمن توصیه به مردم افزود: مردم هوشیار باشند و تحت تاثیر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند و نسبت به برنامه دشمن بیدار باشند.

وی بر داشتن سواد رسانه‌ای در این برهه حساس تاکید کرد و اضافه کرد: دشمن اتحاد مردم ایران را نشانه گرفته که داشتن سواد رسانه‌ای راه مقابله با هجمه دشمن است

منبع صدا و سیما 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت