پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آذر 1401 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 128255

صدای جنوب گزارش می دهد:

سمینار بزرگ «هوش مصنوعی» در یاسوج برگزار شد

سمینار بزرگ هوش مصنوعی، آخرین انقلاب تکنولوژی در جهان به همت بسیج دانش اموزی سپاه فتح استان و اداره کل آموزش وپرورش در سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

کرددای جنوب:

سمینار بزرگ هوش مصنوعی، آخرین انقلاب تکنولوژی در جهان به همت بسیج دانش اموزی سپاه فتح استان و اداره کل آموزش وپرورش در سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

مسئول بسیج دانش اموزی سپاه فتح استان در ابتدای این سمینار اظهارداشت: هوش مصنوعی تحولی در اینده ایجاد خواهد کرد و ضروری است که نوجوانان و جوانان ما خود را برای ورود به این عرصه بیش از پیش آماده کنند.


سعادت صالحی نیا گفت: بسیج دانش اموزی استان آمادگی دارد تا با همه ادارات در زمینه هوش مصنوعی همکاری نماید.

وی ادامه داد:دشمنان روزانه برای دلسردی دانش آموزان برنامه ریزی می کنند که دانش آموزان باید هوشیار باشند و فراگیری هوش مصنوعی را در اولویت برنامه های خود قراردهند.
صالحی نیا گفت: برنامه های آموزشی هوش مصنوعی در سراسر استان برگزار و جامعه هدف با هوش مصنوعی آشنا خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این سمینار باقدردانی از مجموعه سپاه فتح استان بویژه بسیج دانش آموزی تاکیدکرد: سپاه فتح استان همکاری همه جانبه ای با آموزش وپرورش دارد.
حسینعلی عزت خواه به اجرای پویش ملی بوم رنگ اشاره کرد و گفت:این پویش تاثیرزیادی درسطح کشورداشته و بازتاب خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که ازاستان ما دانشمندان بزرگی رشد یافته اند و زمان آن فرارسیده که واژه محرومیت از استان را کنار بگذاریم وشعار «ما می توانیم» را جایگزین نماییم.

عزت خواه بایاداوری سندتحول اداری در آموزش وپرورش گفت: تاثیر این سند باید از فرد به جامعه برسد.

وی تاکید کرد: هوش مصنوعی ضرورت است و باید ترسی از آن نداشته باشیم زیرا همان خودکارسازی فعالیت های است که در زندگی انجام می شود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: هرجا کار باروحیه بسیجی صورت گرفت کار مبارکی بوده و دلیل ان هم انجام تلاش و تحقق یک کار خوب می باشد که عید را برای ما به دنبال دارد
روح الله شاهینی ضرورت هوش مصنوعی را یکی از برنامه های پیشیرد اهداف نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد:این موضوع همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب بوده است.
شاهینی خاطرنشان کرد: رونق و بروز هوش مصنوعی درجامعه اسلامی یکی ازوظایف دانش اموزان است و می بایست دریافته ها بازخوردی نسیت به جامعه پیرامون داشته باشیم
شاهینی تاکید کرد: دستاوردهای مختلف پزشکی و کشاورزی، اقتصادی و…. در دوران انقلاب اسلامی زبانزد است و توانستیم بانخبگان از جزء به کل رسیدیم ودربین کشورهای برتردنیاحرفی برای گفتن داشته باشیم و امروز هم حق نداریم جا بزنیم.
وی از «صالحی نیا» رییس بسیج دانش اموزی استان در برگزاری چنین برنامه ای قدردانی کرد.

درادامه سمینار، دکتر حجت الله عباسی معاون اجتماعی سپاه فتح استان در سخنانی باقدردانی از بسیج دانش اموزی استان درخصوص آگاهی دادن به دانش آموزان با مقوله هوش مصنوعی گفت: در برنامه ریزی و آینده پژوهی، کشوری دست برتر را در آینده نزدیک خواهدداشت که بتوانددر مورد هوش مصنوعی حرفی برای گفتن داشته باشد.
عباسی باقدردانی ازهوشیاری دانش اموزان در قبال رویدادهای اخیر و دست رد به سینه دشمنان قسم خورده نظام گفت: دانش آموزان باید با کاربرد و ضرورت هوش مصنوعی آشنا شوند.
وی گفت کاربرد هوش مصنوعی در پبشرفته ترین پروژه ها چون نانوتکنواوزی، پزشکی، محیط زیست و سایر امور نمایان است و نباید از سایر کشورها عقب بمانیم.

سرهنگ عباسی تاکیدکرد: هوش مصنوعی صرفه جویی در همه امور رادر پی خواهد داشت..

در ادامه مهندس احمدرضاافشاری متخصص ودانشمند ارشد حوزه هوش مصنوعی و علوم داده درزمینه هوش مصنوعی وجایگاه ان مطالب متنوعی مطرح کرد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گفت.

دکترافشاری سپس پاسخگوی سوالات دانش آموزان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت