پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1401 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 129438

استاندار: بانک های کهگیلویه و بویراحمد به تعهدات خود عمل کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمدبه بانک های عامل استان مهلت داد تا ۱۵ اسفنده ماه سالجاری به ۱۰۰ درصد تعهدات تسهیلاتی خود بوِیژه نسبت به نهادهای حمایتی عمل کنند.

به گزارش  صدای جنوب ، سیدعلی احمدزاده روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک های استان، ضمن تاکید بر کمک به خلق فرصت های شغلی اظهار کرد: در مجموع ۵۸۳ میلیارد تومان تسهیلات تعهد بانک های استان به ۲ نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی استان است که از این مبلغ ۴۱۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد امام(ره) و ۱۷۳ میلیارد تومان سهم بهزیستی است.

 

وی با بیان اینکه برخی از بانک ها تاکنون به حدود ۷۰ درصد تعهدات خود عمل کرده اند، تاکید کرد: همه بانک ها تلاش کنند سهمیه های ابلاغی خود بطور کامل تا ۱۵ اسفند امسال پرداخت نمایند و به معیشت دهک های پایین کمک کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) متعهد شده که امسال هشت هزار و ۱۱۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کند تاکید کرد: برای پرداخت تسهیلات هر کدام از بانک های عامل که مشکلی دارند اعلام کنند تا در مرکز کشور از طریق بانک مربوطه پیگیر لازم انجام گیرد.

به گفته احمد زاده این دو نهاد حمایتی هم ملزم هستند تعداد افراد سهم اشتغالزایی دارند را در سامانه رصد ثبت کنند که تحقق این امر مهم نیازمند تلاش، همت و حمایت همه جانبه سیستم بانکی استان است.

احمد زاده با قدردانی از همکاری بانک ها ابراز داشت: هر چند مشکلات منابع داریم و نسبت پرداختی منابع به مصارف استان ضریب بالایی دارد اما انتظار داریم با توجه به کم برخوردار بودن استان پرداخت ها شتاب بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پرداخت سریع تسهیلات به متقاضیان کارآفرینی ونظارت بر انحراف تسهیلات تاکید کرد و یاداور شد: تعهدات و تکلیفی که به سیستم بانکی استان ابلاغ شده است باید ۱۰۰ درصد به صورت عملی تحقق یابد.

احمدزاده عنوان کرد: در استان با مشکلات فرآیند بانکی آشنایی کامل دارم و شرایط گردش مالی قوی در استان هم نداریم اما با توجه به اینکه منابع ملی است و اگر مشکلی و گرهی در کار است با پیگیری در مرکز کشور باید مشکل را رفع کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به مساله پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در خصوص ازدواج، فرزندآوری و فرزند سوم اشاره کرد و به بانک های استان نیز توجه جدی به این موضوع را یادآور شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت