پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1401 ساعت 12:10:: شناسه خبر: 129591

سبک جنگیدن یکی از شهدای هم استانی ، وارد بازی های موبایلی شد

بازی موبایلی «تک‌تیرانداز؛ عقاب زرین» به بخشی از زندگی شهید عبدالرسول زرین در نبرد‌ها با دشمن بعثی مربوط است که کاربر با این بازی در نقش شهید زرین به ایفای نقش می‌پردازد.

به گزارش  صدای جنوب ، این بازی موبایلی که هفته گذشته از سوی مؤسسه فرهنگی ـ هنری منادیان ساخته و منتشر شده است، سبک آن، تک‌تیراندازی بوده و گرافیکش به صورت واقع‌گرایانه است.
این بازی در دسته ‌بازی‌های اکشن قرار داشته و دو بخش داستانی مراحل چندگانه و بخش بی‌پایان دارد که در بخش داستانی بازیکن، در شش مرحله به نبرد و مبارزه با موج‌های مختلف حمله دشمنان می‌پردازد.
داستان این بازی جذاب، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است.
گرافیک ، اتمسفر و فضاسازی خوب از ویژگی‌های دیگر این بازی محسوب می‌شود.
البته گرافیک آن هنوز جای کار دارد و می‌تواند بهتر از این باشد، این بازی در حال حاضر دارای یک ساعت گیم‌پلی و ۱۰ دقیقه کات‌سین است.
مؤسسه منادیان بنا دارد با به روزسازی کم‌حجم ، مراحل جدیدی را به بخش داستانی و بی‌پایان بازی اضافه کند. همچنین نسخه آنلاین این بازی نیز در دست آماده‌سازی است.
شهید عبدالرسول زرین، متولد ۱۳۲۰ در یکی از روستای دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد است. با شروع جنگ، راهی غرب کشور و بعد از آن به جبهه جنوب اعزام شد و در کنار سردار شهید حاج حسین خرازی به نبرد پرداخت.
وی در جنگ‌های نامنظم و دیگر عملیات‌ها به عنوان تک‌تیرانداز شرکت می‌کرد و ضربات مهلکی به دشمن وارد کرد.
او بار‌ها زخمی شده بود و ۶۰ درصد از کارافتادگی داشت، شهید خرازی معافیت او را از رزم صادر کرده بود، اما نشستن برای این رزمنده دلاور معنایی نداشت. او مردی بود که صدام بیش از بیست تک‌تیرانداز ماهر بین‌المللی را برای شکارش به جنگ فرستاده بود. بعضی از آنها از اروپا، آمریکا و حتی از شوروی آن زمان به خدمت گرفته شده بودند. او به گردان تک‌نفره زرین معروف بود و بعد از بار‌ها مجروحیت در عملیات خیبر به شهادت رسید.
کاربر با بازی «عقاب زرین» در نقش شهید زرین به ایفای نقش می‌پردازد تا با گوشه‌ای از زوایای زندگی شهید آشنا شود.
پیشتر فیلم تک‌تیرانداز به کارگردانی علی غفاری ساخته شده بود که برشی کوتاه از دوران حضور شهید زرین در جبهه‌های نبرد بود. در واقع تلاش کارگردان این بوده که نوع جهان‌بینی شهید به جنگ و مبارزه که با تمام تک‌تیراندازان جهان متفاوت است، به تصویر بکشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت