پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1401 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 129902

اعزام و ارائه خدمات رایگان تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بیدانجیر بخش سرفاریاب

به گزارش صدای جنوب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از ویزیت و ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و داروئی رایگان به مناطق دورافتاده بیدانجیر بخش سرفاریاب خبر داد. حسین جعفری گفت: به منظور افزایش سطح سلامت و زمینه سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، تیم پزشکی شهرستان جهت ارائه خدمات آموزشی، […]

به گزارش صدای جنوب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از ویزیت و ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و داروئی رایگان به مناطق دورافتاده بیدانجیر بخش سرفاریاب خبر داد.
حسین جعفری گفت: به منظور افزایش سطح سلامت و زمینه سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، تیم پزشکی شهرستان جهت ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به صورت دهگردشی به مناطق کمتر برخوردار بیدانجیر بخش سرفاریاب اعزام و به مردم روستاهای این منطقه خدمات رایگان ارائه نمودند.
وی با اشاره به تیم اعزامی که شامل پزشک، پرستار، ماما، بهورز و داروخانه سیار بود، خدمات ارائه شده را شامل خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی از جمله ویزیت و مداوای رایگان بیماران، خدمات غربالگری و مشاوره ای و … بیان نمود.
جعفری در پایان ضمن تشکر از کلیه اعضای تیم بهداشت و درمان اعزامی به مناطق کمتر برخوردار گفت: در این برنامه یک روزه به بیش از ۴۵ نفر از مردم روستاهای اندرون، چالباغ، آب چنار و تل سیاه منطقه بیدانجیر خدمات مورد اشاره بصورت رایگان ارائه شد.
گفتنی است منطقه بیدانجیر از دورترین و کم برخوردارترین مناطق بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام هست که شامل ۴ روستا و بیش از ۶۵ خانوار بوده و واحد خانه بهداشت در آن فعال می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت