پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1401 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 129957

۳ کتابخانه عمومی در استان تکمیل و تجهیز می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل و تجهیز کتابخانه‌ های چرام ، لیکک و بردپهن زیلایی هزینه می شود.

به گزارش صدای جنوب ، علی احمدزاده در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان افزود: تا زمانی که این سه طرح نیمه‌تمام به بهره‌برداری نرسد طرح جدیدی تعریف نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه فرهنگی نیاز به اختصاص اعتبار بیشتری دارد، افزود: در نشست اخیر استانداران با رئیس جمهور پیرامون جنگ ترکیبی و نیاز به بازخوانی فرهنگی صحبت شد که مورد استقبال رئیس جمهور هم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه نیاز است توجه ویژه‌ای به بودجه‌های فرهنگی شود، گفت: در این دیدار اشاره کردم که تبلیغات اسلامی یکی از شهرستان‌های مهم کهگیلویه وبویراحمد فقط دو نفر نیرو دارد با دو نفر هم نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد که امیدواریم در بودجه سال آینده شاهد تحول در بودجه‌های فرهنگی باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مطالبه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیونی نهاد کتابخانه‌ها از شهرداری‌های استان افزود: از محل ارزش افزوده این مطالبه پرداخت شود.
در این نشست جبارنژاد مدیرکل انجمن کتابخانه‌های عمومی استان از فعالیت ۷۰ کتابخانه در سطح استان خبر داد و گفت: جمعیت عضو کتابخانه‌های عمومی استات از ۲۶ هزار نفر به ۴۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
وی از برگزاری محافل ادبی در کتابخانه‌های استان خبر داد و گفت: طی یک هفته ۳۶۰برنامه فرهنگی اثرگذار در کتابخانه‌های عمومی انجام شد.
در پایان این نشست احکام اعضای جدید انجمن کتابخانه‌های عمومی استان توسط استاندار اهداء شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت