پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1401 ساعت 00:10:: شناسه خبر: 130330

قیمت گوشت قرمز در کهگیلویه جداگانه تنظبم می شود

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکیدکرد: قیمت گوشت برای گچساران، یاسوج و کهگیلویه جداگانه تنظیم شود.

صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از قیمت ۲۱۰ هزار تومان خلاف است و برای قصابی‌های متخلف پرونده تشکیل می‌شود.

به گزارش صدای جنوب، سید احسان عسکری در نشست کمیسیون اقدام مشترک با اشاره به اینکه ظرف روزهای آینده در خصوص قیمت گوشت بره و بزغاله تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: تا زمان تعیین قیمت نهایی، عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از کیلویی ۲۱۰ هزار تومان خلاف است و برای واحد قصابی که بالاتر از این قیمت به فروش برساند پرونده تشکیل می‌شود.

وی اظهارکرد: قیمت گوشت بز و میش ۱۶۰ هزار تومان و گوساله ۱۸۵ هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت گوشت برای گچساران، یاسوج و کهگیلویه جداگانه تنظیم شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نرخ آرایشگاه‌های زنانه خاطرنشان کرد: قیمت‌های برخی آرایشگاه‌های زنانه بسیار بالا است که بازرسان تعزیرات حکومتی، آرایشگاه‌های واقع در میدان راهنمایی یاسوج را بازرسی و تذکرات دهند.

عسکری تصریح کرد: متاسفانه شاهد استفاده بیش از حد مواد نگهداره در برخی محصولات لبنی هستیم که از دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان تقاضا داریم به این موارد ورود کنند.

وی با اشاره به تعطیلی‌های اکثر واحدهای خبازی در روزهای جمعه و گلایه مردم ادامه داد: برخی از نانوایی‌ها دو روز در هفته تعطیل هستند که قابل پذیرش نیست، ضمن اینکه در مورد تعطیلی اغلب نانوایی‌ها در روز جمعه چاره‌اندیشی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: گزارشاتی از تخلفات مجتمع‌های نان مبنی بر فروش دیگر محصولات به حوزه اقتصادی ارسال شده که مجتمع‌هایی که به غیر از نان، محصولات دیگری هم عرضه می‌کنند با تخلف تداخل صنفی و سوء استفاده اقتصادی سهمیه آرد آنها قطع شود.

عسکری تاکید کرد: به تمام نانوایی‌ها اعلام شود که تفکیک صف‌ها صورت گیرد در غیر اینصورت پروانه واحد متخلف لغو می‌شود.

وی اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر استفاده از مواد تاریخ گذشته در برخی قنادی‌ها برای ما ارسال شده  که تعزیرات حکومتی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی این مورد را بررسی و در صورت تایید جریمه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در هفته دو بار قیمت میوه با حضور سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی بررسی، ابلاغ و اعمال شود، بیان کرد: بر بازار میوه و تره‌بار نظارت بیشتر شود.

برپایه گزارش صدای جنوب، مردم در گفت وگو بااین پایگاه خبری،بشدت از قیمت جدید گوشت نگران و ازمسئولان گلایه دارند. حالا سوال اینجاست که اقایان مسیول  مردم این پول را برای خرید گوشت از کجابیاورند.

صدای جنوب، آماده پاسخگویی مسئولان است.   

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت