پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1401 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 130620

مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای شتاب گرفتن طرح مسکن ملی پای کار باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران برای سرعت بخشیدن به پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت پای کار باشند زیرا که این طرح مورد تاکید رئیس جمهور و از اولویت‌های دولت و مورد حمایت بوده که باید روند پیشرفت آن در استان شتاب گیرد.

به گزارش صدای جنوب ، سید علی احمدزاده روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان در یاسوج اظهار کرد: هم اکنون هفت هزار و ۹۴۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا است که هفت هزار و ۱۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن هفت سایت دیگر به زودی در شهرهای استان آغاز می‌شود.

احمدزاده ابراز کرد: سهمیه احداث مسکن روستایی چهار هزار واحد است که یک هزار و ۶۱۸ واحد در دست اجرا می باشد، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آماده انعقاد قرارداد و ۲۸۸ واحد آماده تحویل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دولت می خواهد هزینه مسکن بر دوش مردم کاسته شود بنابراین از شهرداری های استان و نظام مهندسی می‌خواهیم برای کاستن از هزینه‌ های مردم همت لازم را بکار گیرند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز مشکلات موجود در خصوص طرح نهضت ملی مسکن استان را به مدت ۱۵ روز بررسی و احصا کنند تا در نشست شورای مسکن که ۱۵ روز دیگر برگزار خواهد شد، بررسی و رفع شوند.

احمدزاده بیان کرد: تلاش می شود مشکلات موجود در استان رفع شود، در غیر این صورت در مرکز کشور پیگیری خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سیستم بانکی هر چند دارای معذوراتی است و به لحاظ منابع و مصارف مشکلاتی دارد اما به همت آنها نیاز است و در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مسئله منابع و مصارف را پیگیری خواهم کرد.

وی اضافه کرد: جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و ۱۵ روزی یکبار برگزار شود و مسئولان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی استان را هر ۱۵ روز یکبار ارائه نمایند.

احمدزاده با اشاره به اینکه ساخت منازل مسکونی ویلایی در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: آمادگی لازم برای احداث واحدهای ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان فراهم شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت