پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 بهمن 1401 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 131860

*گزارش عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در دهه مبارک فجر* در دهه مبارکه فجر با معرفی جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به عنوان رئیس کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر، برنامه ریزی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن در جلسات مختلف و با حضور سایر دستگاه‌ها در اولویت کاری مهندس کیومرث روزیان قرار […]

*گزارش عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه در دهه مبارک فجر*

در دهه مبارکه فجر با معرفی جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه به عنوان رئیس کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر، برنامه ریزی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این جشن در جلسات مختلف و با حضور سایر دستگاه‌ها در اولویت کاری مهندس کیومرث روزیان قرار گرفت که علی رغم اینکه تازه به این مسئولیت منصوب شده بود بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این جشن وسایر برنامه های دهه فجر تاکید و بصورت میدانی هماهنگی های لازم را بعمل آورد..

***
برنامه‌های دهه مبارکه فجر با مراسم غبارروبی گلزار مطهرشهدای دهدشت برگزار و مدیر و پرسنل جهادکشاورزی کهگیلویه در این مراسم حضور پررنگی داشتند.

****

شرکت در جلسات هماهنگی با صداوسیما وجلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲بهمن باحضور شورای اداری کهگیلویه

****
برگزاری موکب در محل اجرای مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن باهمکاری اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه

*****

به مناسبت دهه مبارکه فجر مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان،با برخی از خانواده معظم شهدای جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و با تقدیم هدایایی از آنها تجلیل نمودند.

****
میزبانی از مدیرکل دفتر امورآب کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی مهندس سرفرازی همراه با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و فرماندار کهگیلویه در بازدید از سدکوهبرد برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل وبهره برداری کامل از ابن پروژه مهم از دیگر برنامه‌های مدیریت جهاد کشاورزی در این ایام میباشد.ـ
همچنین از اراضی مربوط به شبکه آبیاری دهدشت غربی به مساحت ۵۷۰۰۰هکتار بازدید که پس از تامین اب توسط شرکت اب منطقه ای می بایست این شبکه توسط جهاد کشاورزی اجراگردد.

***
برگزاری باشکوه جشن کمیته روستایی و عشایری در روستای چنگلوا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ایراد خیر مقدم به مدعوین از دیگر برنامه های مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه بود که کیفیت و کمیت این جشن سبب شد تا امام جمعه محترم دهدشت و نماینده شهرستان درمجلس وفرماندار کهگیلویه از عوامل برگزاری جشن قدردانی نمایند.

***
همراهی با معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شورای اداری در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌هایی این شهرستان برنامه دیگر مهندس روزیان و همکاران وی در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه می باشد.
در این روز نخستین سردخانه شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از سایر پروژه‌های مدیریت جهادکشاورزی کلنگ‌زنی شد.
این سردخانه با اعتبار ۱٠۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲ نفر در توسعه شهرستان و امنیت غذایی مردم نقش پررنگی خواهد داشت.
آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها در ۲۱ بهمن ماه با غبارروبی گلزار شهدا در روستای بی منجگان اغاز و در روستای مله سبز با افتتاح پایگاه امداد بین جاده ای خاتمه یافت.

***
حضور باشکوه و با صلابت مدیر و پرسنل انقلابی جهاد کشاورزی کهگیلویه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، پایان بخش برنامه های مهندس کیومرث روزیان و همکاران وی در این مدیریت بود.

****

*روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه*

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت