پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1401 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 132301

استاندار در برنامه ملاقات عمومی با مردم در جریان مشکلات آنان قرار گرفت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ملاقات عمومی با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته های آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

در این برنامه ملاقات عمومی سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.

سید علی احمدزاده در پاسخ به افرادی که مطالبه اشتغال و بکارگیری در ادارات استان را داشتند، گفت: برای جذب و استخدام در ادارات دولتی شرایط آزمون است که فرایند آن باید رعایت و اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه، جذب در ادارات استان تنها با صدور مجوز از مرکز کشور و از طریق آزمون میسر است گفت: اما کسانی که طرح و ایده اقتصادی دارند و برای ایجاد اشتغال تسهیلات بخواهند از آنها حمایت می کنیم و تسهیلات در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
برخی از اهالی منطقه زیلایی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید دغدغه‌هایی داشتند که استاندار بر توزیع آرد و نفت براساس جمعیت و خانوارها در دهستان زیلایی تاکید کرد.
دکتر احمدزاده با اشاره به برنامه دولت برای خروج زیلایی از محرومیت گفت: گازرسانی و همچنین احداث جاده در دهستان زیلایی و روستاهای بردپهن، موشمی، مورد زرد و سایر روستاها و پاره روستاهای زیلایی در برنامه‌های دولت به خوبی دیده شده است.
برخی از نخبگان هم در ملاقات عمومی با استاندار درخواست‌های خود را ارائه کردند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حمایت و کمک به ایده و طرح های خلاقانه نخبگان، کارآفرینان، فعالان عرصه اقتصادی و دانش بنیان استان کوتاهی نخواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از فرزندان نخبه استان در زمینه ایجاد نیروگاه برق‌ آبی فعالیت می کند و کارهایی در این زمینه در دست انجام دارد که از این جوان نخبه در جهت رشد، بالندگی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم.
به گفته استاندار؛ تهیه نان تست از میوه درخت بلوط یکی از اقدامات خوب نخبگان استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: بر روی حمایت از نخبگان و میدان دادن به این افراد حساس هستم و از مدیران و معاونینم می‌خواهم در این زمینه حساسیت به خرج دهند و به نخبگان در جهت انجام کارهای دانش‌بنیان میدان دهند.
استاندار همچنین با بیان اینکه بسیج سازندگی استان کارهای خوب و ارزشمندی در دست انجام دارد که بیشتر آنها دانش بنیان هستند، خاطرنشان کرد: پرورش کرم میلورم برای خوراک دام و طیور از جمله اقدامات خوب بسیج سازندگی استان است.
دکتر احمدزاده تاکید کرد: باید به دنبال طرح های نو، خلاقانه و دانش بنیان باشیم بطوریکه مزیت ها و ظرفیت های استان را ملاک قرار دهیم.
استاندار تصریح کرد: در ملاقات های عمومی، دیدارهای مردمی و در سفرهای شهرستانی اغلب خواسته مردم اشتغال است که در این خصوص حوزه اقتصادی استان را موظف کرده ام تا با بکار گیری همه توان و ظرفیت های استان در همه بخش ها و حوزه ها برای ایجاد اشتغال و تولید، تلاشی مضاعف داشته باشند.
در این دیدار رو در رو ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان به طور جداگانه مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند که از سوی استاندار مورد رسیدگی قرار گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت