پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1401 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 132329

در آستانه عید نوروز نیازمندان فراموش نمی شوند

امسال ۵۴ مرکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها برای افراد نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال های گذشته به‌منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
قباد مبشری با بیان اینکه این جشن از اول اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد، افزود: زنگ نمادین جشن نیکوکاری(زنگ احسان و نیکوکاری) روز چهاردهم اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد، در استان همزمان با سراسر کشور به صدا در می آید.
مبشری با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تاکید کرد: ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد در سال جاری بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: جشن نیکوکاری رویدادی است که هر ساله در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت پسندیده احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنان در میان محرومان اجرا می‌شود.
مبشری افزود: هدایای مردمی شامل وجوه نقدی و کالایی پس از جمع آوری در کمترین زمان مکن در بین خانواده های کم بضاعت توزیع می شود.
راه های مشارکت در جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امسال پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در شهرهای استان برپا می شود.
وی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان علاوه بر حضور در این پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد می توانند با شماره گیری کد #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، یاریگر نیازمندان باشند.
مبشری افزود: مردم نوعدوست همچنین می توانند با شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد دفتر استان و همچنین شماره کارت های اعلامی از سوی اداره های کمیته امداد در سراسر استان، کمک های خود را به نیازمندان در آستانه عید نوروز اهداء کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت