پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1395 ساعت 04:11:: شناسه خبر: 13246

نظر جالب فرماندار لنده در مورد عملکرد استاندار ورئیس جهادکشاورزی؛

خادمی مظلوم ترین استاندار استان است/گوهرکانی،موفق ترین مدیر دولت تدبیروامید است

فرماندارشهرستان لنده با قابل تحسین خواندن خدمات جهاد کشاورزی در این شهرستان از دکتر گوهرگانی به عنوان مدیری یاد کرد که بذر امید و نهال تدبیر را در دلهای روستائیان بارور میکند .

پایگاه خبری صدای جنوب:

جشن فجر انقلاب اسلامی روزسه شنبه۱۹بهمن با همت کمیته فجر عشایر و روستایی و با حضور اعضای شورای اداری ، بخشداران ، امام جمعه موقت و جمع کثیری از مردم با محوریت جهاد کشاورزی شهرستان و دهیاری قیام برگزار گردید.

به گزارش صدای جنوب،سرپرست فرماندار لنده از عشایر بعنوان بازوان توانمند جنبش های ظلم ستیز در دوران خفقان یاد کرد و گفت : در تمامی دوران پرفراز و نشیب ایران ، عشایر همواره کانون عدالتخواهی و مبارزه با استضعاف و استعمار بود .
کریمی نژاد با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام ( ره ) در مورد عشایر به عنوان ذخائر انقلاب افزودند : قیام سراسری درسال ۵۷ ایران برگرفته از ایمان ، خودباوری و اراده پولادین ملت بود .
داراکریمی نژاد با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ، مجموعه خدمات دولت تدبیر و امید را قابل ستایش دانست و گفت : در مدت سه سال و اندی که از دولت اعتدال میگذرد علیرغم همه محدودیتهای مالی و اعتباری به اندازه زیادی کار شده است .

کریمی نژاد با اشاره به سفر استاندار به همراه کاروان تدبیر و امید به شهرستان افزود : این سفردست آوردهای خوبی داشته است .
فرماندارلنده ادامه داد:من به صراحت میگویم کارآمد ترین و در عین حال مظلومترین استاندار در طول تصدی دولتهای مختلف در استان جناب آقای دکتر خادمی بوده که هم از خودی و هم از بیگانه مورد تاخت و تاز قرار گرفته اما ایشان با سعه صدر تنها به توسعه استان می اندیشد .
وی تاکید کرد خادمی جزء معدود استاندارانی است که با عقد قراردادی سیصد میلیاردی با کشورهای خارجی و بنیادهای کلان اقتصادی هلدینگ و برکت تمام تلاش خود را برای رونق اقتصادی استان به کار برده است .

کریمی نژاد خطاب به مردم گفت : شما کدام استاندار را سراغ دارید که با تمام معاونین و تیم اجرایی خود رودر رو پای درد دل مردم نشسته باشد ؟ استاندار محترم علاوه بر اعتبارات تخصیصی در کمیته برنامه ریزی سالانه یک میلیارد تومان خارج از مصوبات کمیته برنامه ریزی به شهرستان لنده اختصاص میدهد .
فرماندارشهرستان لنده با قابل تحسین خواندن خدمات جهاد کشاورزی در شهرستان لنده از دکتر گوهرگانی به عنوان مدیری یاد کرد که بذر امید و نهال تدبیر را در دلهای روستائیان بارور میکند .

کریمی نژاد در ادامه افزود: دکتر گوهرگانی علاوه بر اعتبارات مصوب در بخش کشاورزی از اختیارات خود استفاده کرده و اعتباری مآزاد بر اعتبار مصوب به بخش از نفس افتاده کشاورزی در لنده تزریق کرد که در پرتو این اقدام به زودی شاهد تبدیل شهرستان لنده به قطب کشاورزی خواهیم بود .
ایشان در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیتهای تیم دیپلماسی ایران در مواجهه با شش قدرت برتر جهان از ظریف بعنوان یکی از نوادر تاریخ ایران یاد کرد و گفت تیم مذاکره کننده به فرموده رهبر معظم انقلاب سربازان نظام هستند .
کریمی نژاد در مورد مطالبات مردم روستای قیام تاکید کرد با اتمام مطالعات طرح گازرسانی به روستای قیام در آینده ای نزدیک شاهد گاز رسانی به این روستا خواهیم بود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت