پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1401 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 132848

ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از سالهای گذشته مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج فرهنگ نماز براساس دستورالعمل ستاد اقامه نماز بیش از سالهای گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مرادعلی پیوند روز یکشنبه در پنجمین اجلاسیه استانی نماز در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نماز اصل و اساس دین و بهترین راه ارتباط به خداوند و باید در اقامه آن فرهنگی سازی بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نماز در دین مبین اسلام، حکومت الهی وظیفه و تکلیف برپایی نماز را بر عهده دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به شاخصه‌های ارزیابی مدیران، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی ارزیابی مدیران برپایی نماز در ادارات یا تلاش برای برپایی نماز خارج از اداره و سازمان است و مدیران اهتمام لازم را داشته باشند.

پیوند اضافه کرد: اقدامات بیشتری در حوزه فرهنگی خصوصا نماز صورت گیرد و پیشنهاد می‌کنیم طرح پژوهشی برای ایجاد انگیزه برای به پا داشتن نماز در خانواده، ادارات و همچنین مساجد انجام شود.

وی بر انجام این طرح پژوهشی و همچنین آسیب‌شناسی در بخش نماز تاکید کرد و ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال آینده برای طرح پژوهشی حوزه نماز پیش‌بینی می شود.

پیوند بیان کرد: البته برخی از ادارات در حوزه نماز اقدامات خوبی انجام دادند اما مستندسازی صورت نگرفته است که از دستگاه‌ها انتظار می رود اقدامات خود را مستندسازی کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سند تحول نماز در سال گذشته توسط تعدادی از محققین و پژوهشگران استان تدوین شد که مورد تایید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رضا قاسمیان با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱، افزود: این جشنواره در استان با تشکیل پنج کمیته برگزار شد.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بیشترین اثر در ۳۰ رشته مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که از ۹۰ نفر در زمینه داستان و قصه نویسی، کلیپ، خبر، پادکست و دستگاه‌های برتر در حوزه نماز تجلیل خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت