پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اسفند 1401 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 132972

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت برگزار شد

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، سردار غلام‌رضا سلیمانی_ رئیس بسیج مستضعفین کشور_، سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده_، و جمعی زیادی از فرماندهان نظامی و لشکری، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و مسوولان شهرستانی در شهر دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

یادواره سرداران و ۴۲۲ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور جمع زیادی از مسوولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در شهر دهدشت برگزار شد.

در این یادواره جانشین سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌های مداوم دشمنان عیله نظام اسلامی گفت: نظام سلطه تاکنون نتوانست در مقابل ملت ایران به پیروزی برسد.

سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رمز و رموزی دارد، تصریح کرد:در هیچ صحنه‌ای اجازه نمی‌دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی اضافه کرد: ملت ایران سرگذشت تلخی را پشت سر گذاشته اند. قبل از رژیم پهلوی سلسله‌ها در ایران با شمشیرزنی و ایلات و طوایف و عشایر به قدرت می‌رسیدند و تا قبل از رژیم پهلوی همه رژیم‌ها با جنگیدن سرکار امدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای اولین بار در تاریخ ما، انگلیس امد و با سیاست رضاخان را بر اریکه قدرت نشاند.

وی بیان داشت:امریکا و اروپا در مورد ملت ما و مسلمانان هیچ کارنامه‌ای جز خیانت ندارند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ما ۴۴ در مقابل زورگویی امریکا ایستادگی کرده است، افزود:هر جا کشور ما تضعیف شد توطیه امریکا و هرجا نقطه‌ای از دست رفت توطیه انگلیس بود.

جانشین فرمانده سپاه وضعیت رژیم صهیونیست را مورد اشاره قرار داد و گفت:مسلمانان بیدارند. پیروزی‌های بزرگی در پیش روی جهان اسلام است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن درود و سلام به شهدا و ائمه اطهار گفت: سلام و درود به محضر اولیا و ائمه اطهار، شهدای قیام ۱۵ خرداد، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، سردار سلیمانی و خانواده های شهدای عزیز، شهدای شهرستان های کهگیلویه و دهدشت و روستاهای اطراف می فرستم.
وی ضمن تشکر از ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما در دوره خاصی از حکومت الهی قرار داریم، در گردنه های سخت پیشرفت و ترقی کشور قرار داریم.
احمدزاده اظهار کرد: پس از شکست های پیاپیِ دشمن، در صحنه های گوناگون، از آغاز انقلاب تاکنون، در یک فرایند پیچیده و گسترده در جنگ ترکیبی قرار داریم.

احمدزاده اظهار کرد: پس از شکست های پیاپیِ دشمن، در صحنه های گوناگون، از آغاز انقلاب تاکنون، در یک فرایند پیچیده و گسترده در جنگ ترکیبی قرار داریم.

وی گفت: دشمن همه توان خود را گذاشت تا حکومت اسلامی را سرنگون کنند ولی مکر و حلیه دشمن را مردم همیشه در صحنه ایران برملا کردند.

احمدزاده بیان کرد: در دورانی هستیم که همه هیمنه دشمن را با حضور حماسی در ۲۲ بهمن ماه و صحنه های دیگر شکستیم.

وی با اظهار اینکه پس از وقایعی که پیش آمد ما مردم ایران هستیم که میدان داری می کنیم، گفت: دشمن به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی نیست، و در میدان شکست خورده شد.

احمدزاده اظهار کرد: در دوره ای از جنگ تحمیلی در یکی از منطقه جنگی، تنها سلاح سنگین ما در مقابل دشمن دوشیکا بود، همه ما کلاشینکف به دست بودیم و حتی وقتی دشمن به ۵۰۰ متری ما می رسید مشکل داشتیم و نمی توانستیم کاری از پیش ببریم، ولی در برهه کنونی جمهوری اسلامی موشک هایی می سازد که تا دو هزار کیلومتری ما دشمن در یأس و ناامیدی و در ترس و وحشت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به یاری خدا در اقتصاد که پاشنه اشیل انقلاب ما است نیز موفق خواهیم شد و دشمن شکست خواهد خورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت