پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اسفند 1401 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 133075

شهردار دوگنبدان؛ با پیگیری نماینده گچساران و باشت در مجلس تزریق اعتبارات به شهرداری نسبت به سالهای قبل بسیار خوب بوده

شهردار دوگنبدان: تزریق اعتبارات به شهرداری این شهرستان نسبت به سال‌های قبل بسیار خوب بوده است که همه آنها با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس صورت گرفته است.

صدای جنوب؛

شهردار دوگنبدان گفت: عملیات لکه گیری معابر پرتردد گچساران آغاز شده است.
وی بیان کرد: در این طرح نقاط هدف ما مشخص شده و اکیپ امانی در حال کار می باشد، اولویت ما با بلوار های پر تردد است و بقیه معابر و محلات در مرحله بعد قرار خواهند داشت.
رضا قشقایی تصریح کرد: بالای ۶۰ درصد از معابر اصلی و فرعی این شهرستان نیازمند روکش آسفالت هستند که برای این اقدام کلی به ۲۰ هزار تن قیر نیاز می باشد.
قشقایی عنوان کرد: با پیگیری و تلاش نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امسال اختصاص قیر به شهرداری دوگنبدان به صورت چشمگیری افزایش داشته است.
وی گفت: امسال با تلاش نماینده مردم گچساران و باشت یکهزار و ۳۱۱ تن قیر به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته است که از این میزان تاکنون ۳۰۰ تن را وارد کرده ایم. شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه این میزان قیر برای معابر و محلات این شهرستان است، خاطرنشان کرد:سال قبل ۷۱۳ تن قیر به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شده بود.
قشقایی بیان کرد: در سال گذشته به ستاد بازآفرینی ۱۸۶ تن قیر اختصاص داده شد که در محلات بافت فرسوده استفاده شده است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شد، این میزان نسبت به سال قبل که ۲۶۰ میلیارد ریال بوده افزایش یافته است.
شهردار دوگنبدان ادامه داد: تزریق اعتبارات به شهرداری این شهرستان نسبت به سال‌های قبل بسیار خوب بوده است که همه آنها با پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس صورت گرفته است.
قشقایی اضافه کرد: از حق آلایندگی سال ۹۳ افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت